Jump to content
Sign in to follow this  
John-Robin

Produkter til handleliste

Recommended Posts

John-Robin

Jeg driver å setter opp en oversikt over produkter og pris/L og pris/stk. for å hjelpe meg selv å se hva jeg skal handle inn i denne jungelen av produkter.. Jeg har ikke superkjennskap til alt da jeg har for det meste brukt CG produkter. Tipper det er mye annet der ute som er mer kostnadseffektivt og like bra/bedre. 

Dette gjelder absolutt alt av produkter. Eksteriør, interiør, felg, plast/gummi osv. 

Hva mener du er et MUST å ha i produktsamlingen? 

Mulig dette allerede er gjort og om det er gjort, hvor finner jeg evt. denne excel filen eller oversikten? Gjort noen søk på forumet men mulig jeg søker etter feil. Finner jo såklart mye produkter som anbefales.

ØHN

Det er mye å velge mellom, det er sikkert. Et tips er å se gjennom Show&Shine-trådene. Der vises og omtales ofte aktuelle produkter til ulike oppgaver. Der kan man også lære mye om hvordan de ulike produktene brukes.

Generelt bør du ikke kjøpe for mye med en gang. Alt for mange produkter står nok og støver ned rundt omkring i hyllene til folk. Start i det små, og kjøp etter hvert som du merker hva som er ditt behov.

Denne tråden omtaler alt du trenger, og mer til:

John-Robin
Akkurat nå, ØHN skrev:

Det er mye å velge mellom, det er sikkert. Et tips er å se gjennom Show&Shine-trådene. Der vises og omtales ofte aktuelle produkter til ulike oppgaver. Der kan man også lære mye om hvordan de ulike produktene brukes.

Generelt bør du ikke kjøpe for mye med en gang. Alt for mange produkter står nok og støver ned rundt omkring i hyllene til folk. Start i det små, og kjøp etter hvert som du merker hva som er ditt behov er.

Denne tråden omtaler alt du trenger og mer til:

Det er jeg enig i. Har også ikke planer om å gå til innkjøp av alt for mye på en og samme gang. Dette er litt mer for å hjelpe meg å se evt. hva prisen er per liter eller stk. Vært fornøyd med CG inntil videre men ser litt på prisene for ValetPRO og Koch Chemie dette er også gjengangere når det kommer til produkter som anbefales. 

Har kikka mye på S&S trådene, er vel her inspirasjonen til å starte med dette kommer fra. Tanken var vel egentlig å få direkte tips fra andre om hva de synes fungerer bra. Så det var entråd om metall partikkel fjerner her og det var da idèen kom. 

Skal ta en kikk på denne tråden du linket. :) Takker. :) 

• DCN Point 1