Gå til innhold

Nissan Cube prosjektlogg


Haakon O

Recommended Posts

Haakon O

Ny bil på tunet :) 

 

Oppretter en prosjektlogg på nyebilen jeg, Yaris Versoen fikk jo et ublidt møte med en Landcruiser, så den ble kondemnert. 

 

Men erstatter er funnet og innhandlet, nok en bil med kjøleskapsform. Bare veldig mye mer :)

 

20170422_162524_zpsqdmfkjpl.jpg

 

Blir spennende å begynne på et helt nytt prosjekt :)

  • DCN Poeng 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DETTE må jeg følge med på!! Så jo hvor tøff Yarisen ble i dine hender så:D

[x] 1995 Toyota Carina

[x] 1999 Golf MK4 Variant

[x]  1996 Mitsubishi Galant 

[]    2008 Golf MK5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett hva du fikk til med Yarisen ser jeg virkelig frem til å følge deg med Cuben. Har flere kompisser i england som er Eubeentusiaster og de har vist meg mye rare bygg.

 

 Har du dette interiøret? blir i såfall godt å få litt spisskompetanse på detailing av brun plysj på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er rått! Veldig morsomt! Denne skal jeg følge :)

Cube skiller seg ut. Hvilken motor har du i denne? Finnes vel i 1,5, 1,6 og 1,8 liter?

 

IMAG0175.jpg

  • DCN Poeng 1

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CooperWorks

Gratulerer med en unik bil! :)


Hvis det går greit så legger jeg ut dette bildet i tråden. En liten gåte så kan de som er geeks få prøve seg på denne før man blar lenger ned for svaret ;) 

Glukose.jpg.f8dd8f1a5f1f932f33872b4f4cb4b400.jpg

 

 

 

Vet ikke om alle har sett denne men det er en ganske snedig/litt nerdete greie som har gått på nett :P
Skiltnr er C6H1206 som er den kjemiske formelen for glukose. Glukose er kjent som sukker 

Så det er en Sugarcube :lol:

  • DCN Poeng 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil som definitivt stikker seg ut @Haakon O, blir spennende å se hva du finner på med den! 

 

 

 

@CooperWorks God gåte det der :lol: Tenkte det måtte være noe med en kjemisk formel men ble sidesporet når jeg ikke tenkte at 0=O :unsure: 

 

Max Protect Certified Detailer.

 

Tidligere: Opel Astra H GTC 1.7CDTI, Suzuki GSX-R600 K8

Nå: BMW F20 116i Estoril blå II

Biltråd

Instagram: rune_w_h

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haakon O
1 time siden, CooperWorks skrev:

 

Så det er en Sugarcube :lol:

Det er definitivt mer snedig enn hva som var gjort med min. Som var å klistre den opp og ned med isbiter (altså ice Cubes) Så det første jeg gjorde med bilen var å unpimpe den :P

Bilde jeg tok ved besiktning før kjøp:

20170413_133713_zpsgwjjjpnp.jpg

 

Isbit-klistremerker, loffeksos-stuss, og en eller annen form for 18" felger der veldig mye foregår på en gang :P 

 

Så det første dagen etter kjøp var å få den inn i verkstedet:

20170422_102408_zpszw4eordm.jpg

 

og få isbitene til å ligge krøllet på gulvet:

20170422_110110_zpsg96rpbqd.jpg

 

Mye bedre! :D 

 

Så var det ut med isblått LED-parklys, passet dårlig inn når resten av lysene er halogen-gule:

20170424_173854_zpsett70bmh.jpg

 

Kjøpte et sett med Osram Nightbreaker kjørelyspærer, og to utgaver av parklyspærer slik at de ble mest mulig like hovedlysene:

20170424_171948_zpsejpv9iuj.jpg

 

Prøvde først stylingvarianten, og siden allerede den var littegrann gulere enn Osram pærene, så ble den stående. 

 

Stakk også en tur innom den lokale Bilxtra'en, og siden det er 12(!) koppholdere i bilen, så går det fint å bruke et par av de sånn:

20170424_140519_zpsew0agjn1.jpg

 

Satte på vinterhjulene jeg, som er OEM 16" Nissan felger og ca 1 million ganger kulere enn de andre, i min mening. At det snødde på tvers her i går var jo en perfekt unnskyldning for å hive på vinterhjul igjen :D Har også fått på et par små logoer sånn i første omgang. Som reklame er jo denne bilen genial, det er ikke få blikk man får i sin retning når man er på tur i denne ;) 

20170425_160944_zps7jgaq5pe.jpg

 

  • DCN Poeng 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Jaaaaa! Grisefeteste bilen! :D

 

Husker jeg hadde veldig lyst på en sånn da den ble annonsert på et motorshow for et helt liv siden, men siden den gang har den vært glemt. Hvor mange slike finnes det på veiene i Norge? 3? :)

 

Håper denne lever lenger enn YarisVersoen, og hvis samme LandCruiser prøver seg en gang til vet du hvilken bil du skal ha neste gang...

 

Vi (jeg) trenger flere interiørbilder, forøvrig.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haakon O
15 timer siden, Freakshow skrev:

i alle dager harru handla deg nå? xD
veit ikke om det er en fornærmelse eller ei! men den bilen er så stygg at den er kul :thumbs:

Akkurat det har jeg hørt sikkert 20 ganger i løpet av de siste dagene så det går greit. Men når det som regel blir etterfulgt av å nevne at denne bilen er veldig "meg", da er da man legger to og to i sammen og blir en smule betenksom :D:D 

  • DCN Poeng 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild

Satan så frekt 😂

Åssen årsmodell er dette og hva måtte du ut med for en sånn? Er jo ikke engang egen kategori for disse på finn 

Endret av Arild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...