Gå til innhold

noen som har bilder etter behandlig av meguirars 3step


maggi224

Recommended Posts

Jeg har et par bilder av min.

Har brukt Scratch-X etter lakkrens og Tech Wax før Carnauba, men tror ikke du ser noen stor forskjell i glans\dybde om du kutter det ut.

Ikke den beste kvaliteten på bildene, men mer kan man nesten ikke forvente av en 3 år gammel mobiltelefon ...

post-666-1242845720_thumb.jpg

post-666-1242845830_thumb.jpg

post-666-1242845926_thumb.jpg

post-666-1242845978_thumb.jpg

post-666-1242846011_thumb.jpg

post-666-1242846032_thumb.jpg

Veldig fornøyd med resultatet etter å ha brukt produktene til Meguiars.

De støver ikke, og er gode og jobbe med. I tillegg er det god holdbarhet, noe som ikke skader ;)

Du ser det ikke så godt på bildene, men i virkeligheten, rett etter polering ... NICE!

Bare ta deg god tid og gjør en god jobb med step 1, resten er egentlig bare kos.

Du kan også vurdere å bytte ut Step 2 (polish) med Cleaner Wax. Blir litt dypere glans da føler jeg, i tillegg beskytter CW litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndersB
mange fine bilder her. noen som vet om det er vits i og ha på polishen. fargen på bilen er grenn metalic ford mondeo

Jeg vil anbefale å ha på step2, det er prikken over ien og gir et deilig resultat! Men hvis du har det travelt og ikke er så nøye på resultatet så kan du la være. (Det tar ikke så lang tid, vil si at det er verdt det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også vurdere å bytte ut Step 2 (polish) med Cleaner Wax. Blir litt dypere glans da føler jeg, i tillegg beskytter CW litt.

Anbefales ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

maggi224
Anbefales ikke...

takker for fine bilder. jeg har fått tilbud av en her inne på dcn på 800kr med hele mg dp seriene pluss en mg microfiber og fire skum aplicatorer. er det en bra pris elle kan jeg få dt billiger på norske nettbuitker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndersB
takker for fine bilder. jeg har fått tilbud av en her inne på dcn på 800kr med hele mg dp seriene pluss en mg microfiber og fire skum aplicatorer. er det en bra pris elle kan jeg få dt billiger på norske nettbuitker

Det var da en veldig stiv pris! Mye billigere på f.eks bilextra. ble overrasket over prisen der, var også billigere enn det som var oppgit ved hylla :S

Endret av Lexis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

maggi224
Det var da en veldig stiv pris! Mye billigere på f.eks bilextra. ble overrasket over prisen der, var også billigere enn det som var oppgit ved hylla :S

glemte og si at det var med scrth x også da. jeg har en biltema da maskin to hodet. tenkte dt gikk an og bruke lakrensen og scrth x en med di oransje sonax padsene som du kan kjøpe på clash og olson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...