Jump to content
Sign in to follow this  
Polish

Vaske bilen med kun 2 liter vann. Hvor lurt er det?

Recommended Posts

Lyngaas

Jeg tror ikke du trenger noe mer bevis enn det bildet her på om jobben blir gjort skikkelig eller ikke.

Så da usedvanlig møkkete ut den kluten

14nyhGEOWASH-2.jpg?chk=AC9E99

johnsen90

Haha håpløst:) Mer jobb til oss andre.

Arild

Dette har jo vært oppe i lignende tråder tidligere.

her er en annen sånn:

http://www.tv2.no/a/3445466

Den aktuelle der lever i beste velgående enda og fytti for noen priser de opererer med.

Tror det er 5-600 for en bilvask og noen tusen for en polering mens du er inne å handler

Polsokk

Det å få en ren bil er ikke det samme som å få en ren og ripefri bli. Synes kanskje selskaper som er opptatt av å ikke bruke vann, ikke burde drive med vask av bil. Og jeg tenker at de som leverer bilen sin "til vask" mens de handler sokker og Grandis ikke egentlig bryr seg om bil.

Edited by Polsokk
  • DCN Point 1

Drammensern

Huff, slikt er jo bare trist fra ende til annen. Søkte opp en videosnutt på youtube og ble uvel. Jeg hadde ikke vaska gressklippern engang på den måten.

Det er vel strengt tatt ikke å vaske heller, men å fuktig tørke/våtslipe. Synd folk skal bli lurt sånn. 

Arild

Så ut som en svær flyttbar dass den vogna der.

Hadde vært morsomt å lagd en test med video på det der. Nykorrigert lakk på vinterstid kjørt på fæle veien så bilen blir god og skitten for å så dokumentere alle ripene på bilen etterpå. 

Hadde knekt hele konseptet dems da.

Johans
Sitat

– Det er mange koner som vil overraske mennene sine med nyvasket bil.

Happydays :ph34r: 

14 minutter siden, Arild skrev:

Så ut som en svær flyttbar dass den vogna der.

Hadde vært morsomt å lagd en test med video på det der. Nykorrigert lakk på vinterstid kjørt på fæle veien så bilen blir god og skitten for å så dokumentere alle ripene på bilen etterpå. 

Hadde knekt hele konseptet dems da.

Makki her inne gjorde utførte vel en slik test, ble vel noe oppstandelse tror jeg. 

• DCN Point 3

magne
43 minutter siden, Johans skrev:

Happydays :ph34r: 

Makki her inne gjorde utførte vel en slik test, ble vel noe oppstandelse tror jeg. 

Han fikk noen som reklamerte for slik vask til å vaske en nypolert testbil, og dokumenterte godt resultatene i form av riper osv.

Resultatet ble trussel om politianmeldelse og advokater, rettsforfølgelse osv samt veldig mye bråk og ståhei fra firma\person som utførte vasken.

Grunnet alt dette valgte han å fjerne hele tråden fra dcn og fb. Egentlig veldig synd da den var veldig informativ og oppklarende.

• DCN Point 5

Arild

Jaha? Hadde vel ikke kommet noen vei med verken politianmeldelse eller noe som helst..

Er jo han som påfører kjøretøyet skader, så er jo han som burde blitt anmeldt for hærverk 😂

• DCN Point 1

Knutmyr

Den videoen skulle vært sendt til tv2 hjelper deg og forbrukerombudet slik at sånne kjeltringer blir stoppet

Prinsen
38 minutter siden, magne skrev:

Han fikk noen som reklamerte for slik vask til å vaske en nypolert testbil, og dokumenterte godt resultatene i form av riper osv.

Resultatet ble trussel om politianmeldelse og advokater, rettsforfølgelse osv samt veldig mye bråk og ståhei fra firma\person som utførte vasken.

Grunnet alt dette valgte han å fjerne hele tråden fra dcn og fb. Egentlig veldig synd da den var veldig informativ og oppklarende.

Hadde jeg hatt en ripete bruktbil, så skulle jeg donert den til utlån for en ny slik tråd.

Hirobofly

Er vel kanskje bare å tipse eks TV2 eller TV Norge (Insider) etc om denne historien som Makki opplevde med disse folkene og så se om de lager en sak på det?;)

-Er jo blitt en kjent taktikk (kommer vel fra USA) om å true og presse de som ikke godtar påstandene til firma/folk for å se om de gir seg. -Er ofte hardt å skulle stå imot, men som samfunn så dør det litt om noen ikke tar jobben.  Derfor er media nødvendig til å ta slike saker!

magne

Det må nesten bli noe dere må diskutere med makki. Det var han som valgte å slette innlegget sitt, og han hadde nok gode grunner til det. Kan oppleves temmelig ubehagelig å evt bli kontakt av advokat med trussel om søksmål hvis det går så langt.

Admin her på dcn hadde aldri noe med denne saken å gjøre, men vi fikk med oss historien.

Om makki selv ønsker å kommentere eller evt reposte tråd eller bilder av resultatet må være helt opp til han selv, men er selvfølgelig enig i at slik svindel burde blitt avslørt i media.

• DCN Point 1

_Makki_

Her bruker de faktisk LITT vann da ;) i forhold til Nasa produkter fra DWG :rofl1:

Altså jeg har ikke peiling hva slags markedsføring GeoWash opererer med men veldig mange andre slike Ecowash opplegg merkedsfører jo med ripefri vask. Det får meg til å koke altså..

Tror ikke vi skal ta den diskusjonen ang Nasa produkter på nytt men jeg kunne tenkt meg å fått noen som er flink til å redigere litt på video ;) Altså ta vekk ansiktet og stemmen :fun:

Tror den største tabben var at han smartingen som inviterte til demo hos meg har jo lagt ut dette live på facen.. 

Jeg ga jo egentlig blaffen i hele den truinga da så mye tullprat ang bilvask har jeg aldri hørt i mitt liv. Men det gikk vel litt hardt utover han som inviterte til meg og derfor ble saken lagt dødt.