Gå til innhold

Hvor kjøpe Milwaukee AP 12 QE?


fredsjo

Recommended Posts

Halla!

Har litt lyst å prøve meg på en roterende maskin, da jeg føler den biltemamaskina holder meg litt igjen :P

Hvem i Norge er det som selger Milwaukee AP 12 QE ?

Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki. Noen som har erfaring med denne? Og vet sånn ca. hva den ligger på i pris?

Er det evt. noen andre som er enda billigere som anbefales?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cotte78
Oki. Noen som har erfaring med denne? Og vet sånn ca. hva den ligger på i pris?

Er det evt. noen andre som er enda billigere som anbefales?

Prisen ligger på 1999 kr + m.v.a. hos Proffpartner. Men da følger det med to polerings puter, ull hette, bakplate og bag. Har bestillt meg maskin for over en uke siden, venter spent. Her er linken til proffpartner http://www.proffpartner.no/index.php?actio...amp;kamprod=580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange liker Milwaukee, men jeg tror ikke den maskinen tåler en sammenligning med f.eks Hitachi SP18VA (veil 2290,- ink mva) eller Metabo 12-175 (sett den til 2490,- på kampanje i det siste)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg går for å kjøpe denne er det egentlig kun basert på denne testen: http://www.batmagasinet.no/baatweb/bm.nsf/...1f?OpenDocument

Vet ikke hvor serriøst man kan ta den? :)

Kjenner begge disse karene (han ene er en tidligere kollega) og testen var nok ikke så veldig "seriøs" for å si det sånn. Men noe fant de jo ut da ;)

Det en slik test ikke får med seg er driftsikkerhet, og det er jo et viktig poeng..

I tillegg legger de lite vekt på ergonomi og vekt, og dette er meget viktige parametre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.

Hvis du skulle anbefalt en spesifikk? Så billig som mulig egentlig, er kun til hobbybruk på kun en og samme bil... Blir vel sikkert noen ande biler i familien og men du skjønner tegninga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odd-Helge

Hitachien min bynner å dra på åra og er flittig brukt,funker som ny fremdeles så driftsikkerheten er det ikke noe å si på.

Finns sikkert maskiner som er bedre men til hobbybruk mener jeg bestemt den er mere enn god nok

Endret av Odd-Helge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsen-Racing

Jeg har den Milwaukee maskinene og er stor fornøyd! I motsetning til Hitatch og Makitaen så er den midre og lettere, noe jeg ser på som er fordel hvertfall. Synst Makitaen var stor og klumpete!

Milwaukee har og ganske lang ledning, samt at den er avtagbar. Noe som er veldig gøy når man f.eks skal bytte pads, hente noe elns, så slipper man å legge maskinen fra seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Ulf på forumet har en Milwaukee til salg, kan jo prøve han?

Har sendt Ulf en PM.. :)

Jeg har den Milwaukee maskinene og er stor fornøyd! I motsetning til Hitatch og Makitaen så er den midre og lettere, noe jeg ser på som er fordel hvertfall. Synst Makitaen var stor og klumpete!

Milwaukee har og ganske lang ledning, samt at den er avtagbar. Noe som er veldig gøy når man f.eks skal bytte pads, hente noe elns, så slipper man å legge maskinen fra seg.

Ja, Milwaukee-maskinen jeg så på har disse fiffige detaljene som jeg likte svært godt!

I tillegg at den er såpass liten og medgjørlig gjør at den nok blir en vinner for min del.. :)

Lenge har du hatt den, og mye har du brukt den?

Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...