Gå til innhold

Kjøp av ny maskin


Goer

Recommended Posts

Hei 

 

skal kjøpe ny maskin. Men veldig usikker på hva jeg skal kjøpe. Har duetto å mini fra før. Børe jeg velge rupes 21 eller 15?? 

 

Kom gjerne med innspill 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capone

Siden du har Duetto ser jeg ikke helt poenget i å kjøpe en 15 da korrigeringsevnen til disse maskinene er ganske lik. Så av de to valgmulighetene hadde jeg gått for 21 :) Har 21, Duetto, Mini og Nano selv og er fornøyd med denne kombinasjonen av maskiner. Kommer til stort sett over alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MortenHaa skrev:

LHR21 mk2 med en 15 bakplate kan jo være et veldig godt alternativ :)

Rupes ble spurt om dette på bigfootseminaret i fjor, og det var en kombinasjon de var godt klar over men som de var svært tilbakeholdne med å ville anbefale. Hvorvidt det er markedsføring for å selge flere maskiner er ikke godt å vite, men de ville jo vært enkelt for dem å bare selge med bakplata i de allerede ganske store pakkeløsningene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capone

Mindre bakplate og pads er å foretrekke på 21 maskinene ja, de 180mm putene fra Rupes kan jeg bare se for meg at jeg bruker hvis jeg mot alle odds noen gang skal ta sidene på en kassebil type LT/Crafter/Sprinter. Er ikke akkurat hjernekirurgi å spenne fast den 6" bakplata som følger med 21 maskina i en drill og skjære av den ytterste gummikanten heller, Buff Daddy i USA gjør jo gode penger på nettopp dette. Man kommer langt med ei stødig hånd og en skarp kniv. Da vil 5" pads passe helt fint og man sparer de 3-400 kronene ei ny bakplate koster :) 

 

image.thumb.jpeg.6e45981c50be0e23d78462da8b2bac46.jpeg

 

Her ser du en modifisert 6" bakplate ligge oppå en orginal 6" bakplate, borrelås mot borrelås.

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...