Gå til innhold

Ny høytrykkspyler


volvoPetter`n

Recommended Posts

volvoPetter`n

Blei dritt lei av den kukinga som den 7 år gamle karchern spylern driver med så må kjøpe no nytt. og jeg har sett på en nilfisk og lurer på om den er noe særlig og satse på

 

Denna jeg tenker på da

http://scandicshine.no/index.php?route=product/product&path=103&product_id=1474

 

Skriv det dere har erfart og syntes om denna :) 

 

På forhånd takk :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er anbefalt denne altså. Men ville heller ha tittet innom sørtre.no der får du stihl re129 som er samme maskinen bare dysene sitter under lokket og koster 1500,- mindre[emoji6] Eller så er re163 samme som p.160 bare stihl's re 163 har trykk regulering som gjør at den mister 10bar[emoji6] P/Re163 serien er semi proff mens e serien er forbruker modell. Selv om den har proff i navnet så er det fremdels forbruker maskin bare et steg nærmere proff[emoji6] Proff modellene har messing pumpe. De heter da mc/mh/re2xx 

har du derimot bare 10 amp sikring så er det Nilfisk e.145.3-10 (2100watt) som gjelder[emoji6] For e.150(2400 watt 10,5kr og re129 (2300watt) trenger 10 amp og re163 trenger 14,8 amp

 

Endret av Sanden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en grusomt fin pris i utgangs punktet ulempen jeg ser med jula er at de kjører innkjøpene sine i Sverige så det styrker ikke handelstanden i norge i grunn men prisen er ikke noe og si på[emoji6]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://nettbutikk.sor-tre.no/?vis=sok der har du i allefall stihl

 

Ellers ville jeg ha kikket litt på kranzle på https://concours.no/50-hoytrykksvaskere, Scandicshine.no

Og skogsmaskiner.no

 

Montér, Felleskjøpet og tools er norske forhandelere av Nilfisk.

 

Kranzle er en klasse for seg selv i forhold til kvalitet og leve tid[emoji6] men er litt mere kostbare[emoji28]

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en grusomt dyr morro detta altså, men er å følge magen når det kommer til maskiner og utstyr[emoji6] for velger man noe man skal spare på så mister man fort enkelheten og motivasjonen[emoji33] så viktig og ha det utstyret man vil ha.

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Messing pumpe er å vurdere. En forbruker modell har forventet leve tid på 200 timer +/- mens en proff (messing)har olje skift på 200 timer så er du god for nye 200 timer[emoji6] det er en litt viktig faktor. På forbruker maskiner så "får man ikke byttet olje".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slitt ut tre karchere på fem år. Alt inni er plast og ikke laget for å brukes mye. Så mitt tips er kranzle. Den får en gul karcher til å virke som en plastleke.

  • DCN Poeng 1

Estelle - Sølv '87 Peugeot 309 gti, Blue Velvet - Måneskinnsblå '16 Audi A6 allroad quattro 3.0 tdiSugarbabe - Teak brown '13 Audi A5 SB 1.8 TFSI, Bleieraceren - Hvit perlemor '10 Peugeot 5008 1.6 tdi  Snødronninga - Ibishvit '08 Audi A4 2.0 tdi, Den Røde Fare - Brilliant rød '04 Audi A3 1.6, Veltepetter - Grønn Metallic '98 MB A Klasse 1.8,

Trillebåra -Blå metallic '95 Peugeot 306 Gocarten 88 (2stk) Rød Peugeot 205 XS Raggarvogna 72 Grønn metallic Volvo 164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

volvoPetter`n

Ja karchern som jeg har føles også ut som en leke. men den har faktisk vart i 7 år med ganske mye bruk:o Skulle gjerne hatt en kranzle men det er dyrt:( tror jeg blir fornøyd med nilfisk. Bare det og få en trommel sånn at jeg slepper og kveile sammen slangen for hånd etter vært bruk blir deiligB) Jeg har hatt noen i garasjen som det går ann og kaste og ødelegge når jeg har brukt denna spylern i det siste:P deilig og få ut frustrasjon på den måten:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veggfeste på den nilfisken du ser på..

 

lurer på hva som hadde skjedd om jeg hadde prøvd å henge kränzlen på veggen..

Måtte vel hatt armering i veggen for å holde de 40kg den veier oppe:P 

 

men seriøst. Med vip rabatt så får du kränzlen for 7200.- 

Eneste jeg angrer på er at jeg også var kjip og ikke kjøpte den for flere år siden... og jeg hadde foma proff... sier jo litt

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

volvoPetter`n

Får jo 10% rabatt pga VCCN medlemskap på scandicshine også slipper jeg og kaste og ødelegge ting vis jeg betaler det lille ekstra:D

Endret av volvoPetter`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SBO Detailing
13 timer siden, volvoPetter`n skrev:

Sitter og ser på nilfisk P160 nå. Den er på tilbud til 3999 på jula :)  er ikke den en fin pris for en P160?

Hei. Hvor har de dette? Ser den er utgått på jula.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Scandic Shine / Joakim

En liten avsløring: Nilfisk kommer på kampanje om ikke lenge :) Må jo nesten ha en lanseringskampanje!

  • DCN Poeng 1

www.scandicshine.no

kundeservice@scandicshine.no

Telefon: 74 388 388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

volvoPetter`n
40 minutter siden, ///Mysild skrev:

Hei. Hvor har de dette? Ser den er utgått på jula.no.

Det stemmer det, så ikke det jeg:(

 

22 minutter siden, Scandic Shine AS / Joakim skrev:

En liten avsløring: Nilfisk kommer på kampanje om ikke lenge :) Må jo nesten ha en lanseringskampanje!

Da er jeg spent:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...