Gå til innhold
Denny

Adapter til skumkanon på Carwise høytrykk

Recommended Posts

Arild

Nå finnes veldig lite bilder som jeg ser noe utav men uten å garantere noe så kan den ligne på nilfisk sin. Men er disse branda fra et eller annet? Finner svært lite info om "carwise" generelt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Denny

Er faktisk veldi usikker selv. Fikk et tips om å sjekke om TESS har, så skal ditt å se imorgen. Synst det er merkelig det skal være så vanskelig å finne...sendte alle mål til bilnerden, men det var bom. Har også sendt mail til bilpleiekongen som solgte høytrykken, men har ikke fått svar.

IMG_1364.JPG

IMG_1367.JPG

IMG_1368.JPG

IMG_1369.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arild

http://bilnerden.no/kobling-til-bosch-aquatak-og-foma

ligner litt da

Hvis de ikke har fått noe på tess siste åra så tror jeg du kan glemme det. Jobbet der i 3 år jeg tidligere og der hadde vi kun svivelen som passer til kärcher på selve ht spyler delen. Pleide å kappe av kundens egen kobling å presse på.

beste du kan gjøre er å sende en epost til [email protected] å spørre eller så tagger vi bare @Bilnerden.no her så kanskje Kristian eller Jarle svarer :) 

så nå du allerede hadde spurt men nå har du jo bilder der. Hvis ikke hør med @Exint det er jo bilpleiekongefyren som driver det også. 

Endret av Arild

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Denny

Har allerede vært i kontakt med bilnerden, og det var den koblingen de også trodde jeg skulle ha (så den har jeg) å den passet ikke :/ det var nesten, men den var litt liten så vannet rant ut på sidene...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arild

Sorry mac, men finner sjukt lite info på den spyleren din så kan være ingenting går eller at det ikke engang finnes. Ser for meg at dette er noe kinagreier en eller annen norsk importør har branda "carwise". Finnes ikke på ebay engang, ei heller på al'en så er nok noe du ikke får overgang til om jeg får tippe... 

alternativet ditt blir muligens å kjøpe deg ei skumsprøyte for hageslangen eller selge spyleren på finn å kjøpe deg noe mer kurrant...

Fant muligens noe på ali

Se her:

https://m.aliexpress.com/s/item/32375523143.html

eneste jeg finner som kan ligne... koster deg knapt 60 kr inkl frakt å prøve da.

Endret av Arild

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arild

Ikke vanlig å få overganger til foamgun fra ht spylerprodusent.

men jeg tror det er noe kina brand... prøv å bestille en sånn.. går fort fra kina om dagen nå.. bestilte ting for en uke siden og det kom i dag. 

Alternativet er jo å kjøpe noe mer kurrant som jeg skrev, men 60kr er jo ikke til å dø av om den ikke skulle passe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Denny

Da var det bestillt, så får vi håpe på det beste! Reiser til sjøss på onsdag, så finner vell ikke ut av det før om 5 uker..takk for hjelpen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arild
15 minutter siden, Denny skrev:

Da var det bestillt, så får vi håpe på det beste! Reiser til sjøss på onsdag, så finner vell ikke ut av det før om 5 uker..takk for hjelpen :)

No stress... se om du husker å oppdatere om den passer når du kommer hjem så finnes det en fasit neste gang noen spør om det samme :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Pck84

Har samme spyler, får ikke tak i overgang til denne, jeg fikk laget en spesial hos en lokal slange dealer for 100 spenn :)     måtte gjenge opp og lage alt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arild
Akkurat nå, Pck84 skrev:

Har samme spyler, får ikke tak i overgang til denne, jeg fikk laget en spesial hos en lokal slange dealer for 100 spenn :)     måtte gjenge opp og lage alt

Se på den jeg pastet... mulig den kan passe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
SimnS

Ut ifra bildene du la ut så synes jeg den likner veldig på tilbehøret til spyleren som står her. Black&Decker.. Vet ikke om det hjelper deg noe, men...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
JørgenV

Hei. Hvilken av de 2 adapterene er det? Kommer opp 2 stk på den linken. Den sorte i plastikk eller den i metall? Gjelder Carwise 160bar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig