offroad

varebilinnredning

Har henta meg en -07 mod phantersort connect med 110 hk tdci motor i dag! Er det noen som har tips til steder jeg kan få tak i "klips" / kroker til å ha på veggene for å henge opp krafser, spader og div verktøy jeg har bruk for å ha i arbeidsbilen? Hater at ting ligger å slenger rundt under kjøring, så det må være en form for "hurtigfeste" som holder f.eks spaden ordentlig fast. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Har henta meg en -07 mod phantersort connect med 110 hk tdci motor i dag! Er det noen som har tips til steder jeg kan få tak i "klips" / kroker til å ha på veggene for å henge opp krafser, spader og div verktøy jeg har bruk for å ha i arbeidsbilen? Hater at ting ligger å slenger rundt under kjøring, så det må være en form for "hurtigfeste" som holder f.eks spaden ordentlig fast. :)

Oulie Hansen har har aluca og Sortimo har Sortimo. Det er vel to av de mest brukte innredningene i varebiler.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å hvis du lurer på holder oulie hansen til i Ravnåsveien 3 på Holmlia i Oslo. 1.etasje.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

grattis med ny bil!

Flott farge også ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
grattis med ny bil!

Flott farge også ;)

Takk takk! :) Liker bilen jeg, går bra og passer bra til mitt bruk nå. Har snekra innredning i hele dag! :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive