Gå til innhold

På utkikk etter ny kjærre..


kris1986

Recommended Posts

kris1986

Er på utkikk etter en bil for rundt 200.000, har vært å tittet på en del A3, Focus og Golf (har slått fra meg Golf tror jeg..) Bilene er fra 2005 til 2007 og alle bilene jeg har sett på er sorte, med og uten metallic.. Det som jeg lurer på er;

Ser ikke selgerene at kjørespor er stygt? Så sist på en Focus i går i Moss, lakken er Panther Black som er en veldig fin farge som Ford har, den har metallic som er blå og sølv, men bilen var jo helt grå, samt alt av lister/plast var "ødelagt".. Synd at såpass nye biler blir ødelagt av folk som ikke vet hva de driver med.. Alle skulle fått en Paint Recondition Cream fra Meguiars slik at de ikke kan få kjørespor av "hurtigjobbene"..

litt go'bilder fra den jeg prøvekjørte igår; (må skryte litt av Ford og si at Focus slår alt av "golf"-klasse jeg har kjørt av std. versjoner) ;)

DSC00635.jpg

DSC00636.jpg

og bildene av samme lakk på bilen til broren min i fjor, er ikke veldig myk lakk på disse heller, MG#83 på polishpad ga IKKE kjørespor i det hele tatt..

Bilde388.jpg

Bilde393.jpg

Bilde394.jpg

Bra for oss at vi vet hva vi driver med ;)

glemte denne da.. hehe

DSC00584.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde helt klart gått for en A3, langt penere enn fokus etter min mening.

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Synes Focus sport er like fin som en A3 jeg da, men jeg liker biler som er til og stole på, og på Ford får jeg 2 års garanti/40000km, det er gull i mine øyne.. Synes også Focusen er en del artigere å kjøre..

Fiesta ST, morro bil.

Tror jeg på! Den nye Fiestaen er jo faktisk kul! Ble jo skrytt i skyene av "alle" magasiner/programer.. Har fått mer og mer sansen for Ford. Gode å kjøre, ser bra ut, og de holder seg godt i verdi, samt deler er billige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR

Ford Focus/Mondeo og lakk er et kapittel for seg selv. Det er ikke alltid den henger på, hvertfall ikke på plast.

På metall er jo rust ganske fremtredende på disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-volvoRsport-
Den røde focusen er lekker, BMW 1-serie er fin, meeen litt for feminin i linjene.. no hard feelings til dere som har den bilen :)

Vil hvertfall tenke og prøve en del før jeg bestemmer meg, kjøreglede er viktig for meg, og da står focus ganske så sterkt..

Volvo C30?

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17431221

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17189070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel lettere påvirket her nå, men:P

Vis du ikke har barn og hund, driter i ALT som heter ekstrautstyr og litt i komfort, og vil ha en bil som er artig og kjøre, så ligger det en 2002 civic type R til slags på finn.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...