Gå til innhold

Sliten lakk trenger fornyelse - hvem kan hjelpe?


OlavPa

Recommended Posts

Hei,

 

Har gått til anskaffelse av en 2014 Tesla Model S, som er blitt vasket i maskin siden dag 1. Dette har ført til at lakken har blitt veldig sliten (til og med blass enkelte steder), samt har en rekke overflateriper. Bilen er sort, ikke metallic. Jeg har vasket bilen grundig, polert først opp med Autoglym Super Resin Polish, og deretter lagt på et lag med Autoglym HD Wax. Bilen er blitt blankere og noen av ripene mindre synlige, men her trengs det profesjonell behandling.

 

Så har jeg forsøkt å google meg til ulike tjenester/produkter/leverandører i Oslo-området som kan tilby bilen min mest mulig omsorg og fornyelse, og trodde jeg hadde landet på løsningen (Ceramic Ultra, levert av en konkret leverandør). Men så kom jeg over enkelte tråder her inne som mener at Ditec generelt ikke gjør så mye for lakken, som du ikke får ved regelmessig behandling (dvs. pleie og vask).

 

Jeg er ekstremt pedantisk og ønsker å sette ut bilen til noen som virkelig kan faget sitt. Noen som har noen anbefalinger her inne, på hvem i Oslo-området, som kan hjelpe til og gjenopplive lakken på bilen min??

 

På forhånd takk!

 

Mvh,

Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...