Gå til innhold

Kjøpe helt ny bil nå?


PH

Recommended Posts

Hei og hå.

Jeg leker litt med tanken om å kjøpe helt ny bil (igjen)

Det må vel være veldig gunstig å gjøre dette nå når renten er så lav og de sliter med å selger nye biler?

Hvor mye rabatt kan man "krangle" seg til nå tror dere, jeg fikk ett tilbud idag, der har han gitt meg 2.85% rabatt.. Syns ikke det var så veldig mye.. (bilen med utstyr koster ca 502.000,- før rabatt)

Noen tanker?

www.blankbil.no

Bilpleie til hyggelige priser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke mye å hente på bilen, noe reduksjon får du. Der du kan hente litt er på utstyr.

Bilen koster 430.000,- før ekstra utstyret.

www.blankbil.no

Bilpleie til hyggelige priser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp brukt slik at staten ser at nybil salget stuper.... så i andre omg kan man få ned avg :D :D den dagen kommer vell ALDRI...

Ser dårlig ut det ja.. :)

www.blankbil.no

Bilpleie til hyggelige priser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på hvilken bil jeg Per H.?

Vi snakker selvfølgelig VAG. (?)

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på hvilken bil jeg Per H.?

Vi snakker selvfølgelig VAG. (?)

Lurer litt på Tiguan.. Syns den er en liten frekkas.. :P også automat og 4x4

www.blankbil.no

Bilpleie til hyggelige priser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på Tiguan.. Syns den er en liten frekkas.. :P også automat og 4x4

Liker den.

Vurderte den for en tid tilbake jeg også. Men fant ut at den ble for trang for min smak.

Hva med Q5?

Et par hakk opp fra Tiguan, begynner vel på rett i underkant av 500.000kr er det vel?

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker den.

Vurderte den for en tid tilbake jeg også. Men fant ut at den ble for trang for min smak.

Hva med Q5?

Et par hakk opp fra Tiguan, begynner vel på rett i underkant av 500.000kr er det vel?

Nja, ikke helt sikker.. Vi får se litt i kveld tenker jeg.. Også er det jo ikke bare å bare å selge for meg heller nå tenker jeg.. Passaten må jo bort.

www.blankbil.no

Bilpleie til hyggelige priser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er sikkert. Jeg ville solgt bilen før jeg kjøpte noe nytt dersom verdien på bilen du har nå er over 150.000,-. Folk er generelt sett fortsatt ganske redde for å bruke penger, og det ville vært kjipt å sitte igjen med to biler dersom du har lån på den du eier nå.

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er sikkert. Jeg ville solgt bilen før jeg kjøpte noe nytt dersom verdien på bilen du har nå er over 150.000,-. Folk er generelt sett fortsatt ganske redde for å bruke penger, og det ville vært kjipt å sitte igjen med to biler dersom du har lån på den du eier nå.

Ja skal legge den ut å sjekke interessen, er ikke kampnaje tilbud eller noe på den Tiguanen nå så prisen jeg har fått gjelder vel om noen uker og tenker jeg.

www.blankbil.no

Bilpleie til hyggelige priser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndersB

Hva med å kjøpe en som er litt brukt, man sparer noen kroner på det. Eller kanskje ikke så mye som før fordi nå har det blitt populært med litt brukt fremfor ny. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å kjøpe en som er litt brukt, man sparer noen kroner på det. Eller kanskje ikke så mye som før fordi nå har det blitt populært med litt brukt fremfor ny. :P

Vanskelig valg..

Stas å få helt ny og, da har den det utstyret DU vil ha.. Men det koster jo litt.. Men omregg på en nesten ny bil er vel over 20.000kr? Vi får se, legger ut bilen i kveld så ser man jo fort om det blir noe salg.. Selger den ikke for enhver pris, har jo igjen lån på den og... :(

www.blankbil.no

Bilpleie til hyggelige priser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går forsåvidt an å skaffe bilen du ønsker deg brukt også, men da må man lete nedover Europa. Utvalget av bruktbiler til oss som er litt sære på utstyret er dårlig her i Norge.

Jeg importerte min første Lexus fra Sveits, og fant den jeg har nå i Tyskland. Jeg brukte halvannen uke på å finne nøyaktig den utstyrspakken jeg ville ha i 220'en, så alt er mulig ;)

Endret av Geir

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går forsåvidt an å skaffe bilen du ønsker deg brukt også, men da må man lete nedover Europa. Utvalget av bruktbiler til oss som er litt sære på utstyret er dårlig her i Norge.

Jeg importerte min første Lexus fra Sveits, og fant den jeg har nå i Tyskland. Jeg brukte halvannen uke på å finne nøyaktig den utstyrspakken jeg ville ha i 220'en, så alt er mulig ;)

Jepp, er mye utvalg i utlandet. Men men, vi får se hvordan det går med salget først. :)

www.blankbil.no

Bilpleie til hyggelige priser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndersB
Det går forsåvidt an å skaffe bilen du ønsker deg brukt også, men da må man lete nedover Europa. Utvalget av bruktbiler til oss som er litt sære på utstyret er dårlig her i Norge.

Jeg importerte min første Lexus fra Sveits, og fant den jeg har nå i Tyskland. Jeg brukte halvannen uke på å finne nøyaktig den utstyrspakken jeg ville ha i 220'en, så alt er mulig ;)

?? er det ikke bare å ta luxury så har du full pakke? har merka at sporten til muttern har noen mangler <_<

Må nevne at Lexus er et knakende godt valg når det kommer til ekstrautstyr;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?? er det ikke bare å ta luxury så har du full pakke? har merka at sporten til muttern har noen mangler <_<

Må nevne at Lexus er et knakende godt valg når det kommer til ekstrautstyr;)

Sport har en helt annen og mye bedre girkasse enn Luxury har. Luxury var aldri et alternativ for meg pga det. Min sport er hvertfall stappet med det meste, så det bunner i hva man velger av utstyr. Finnes mange kombinasjoner der ute :)

Endret av Geir

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...