Gå til innhold

Lanseringstilbud HPX 4400 maskeringstape!


Bilnerden.no

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bilnerden.no

Nye merker og produkter er viktig å gjøre kjente, så vi kjører på med et kanontilbud på nye maskeringstaper fra HPX som etter vår mening er den perfekte maskeringstapen, anbefales! ;) Tilbudet finner dere HER

 

HPX.jpg

 

Features:

 

  • Tynn, men sterk. Noe som gjør at poleringsputen ikke like lett river opp maskeringstapen.
  • Elastisk. Noe som gjør at den fungerer former seg veldig bra på overflaten. Noe som er spesielt viktig ved maskering av gummilister langs vinduer o.l.
  • God heft på både metall, lakk, glass, plast og gummi.
  • Etterlater minimalt med produktrester (etter testing mindre enn 3M tapene, også de dyrere variantene)
  • Kjemikaliebestandig
  • Kan henge på overflaten i opptil 4 måneder!

 

Vi har også en del 19 mm tape som vi gjerne ønsker å dele med dere i bytte mot en liten tilbakemelding/review på produktet. For de av dere som måtte være interessert i dette så finner dere testproduktet HER. Maks. 1 per kunde og kan selvfølgelig kombineres med andre produkter om det skulle være ønskelig. Vi har satt av nokså mange av disse som giveaways så vi håper vi har nok til de fleste som ønsker dette :)

  • DCN Poeng 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært svært interessant å teste, bruker en tape nå fra en annen bilpleie leverandør og den er grusomt lite elastisk, etterlater også litt limrester så denne skulle jeg prøvd, kan den sendes som brevpost? Er mitt oppi poleringa så hadde jo passet godt, skrive en test av den i loggen :)  

  • DCN Poeng 1

Min bilpleielogg

 

- Bmw F11 520d M-sport

-(X)Bmw e92 325d Hartge 2009. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no
1 minutt siden, Johans skrev:

Hadde vært svært interessant å teste, bruker en tape nå fra en annen bilpleie leverandør og den er grusomt lite elastisk, etterlater også litt limrester så denne skulle jeg prøvd, kan den sendes som brevpost? Er mitt oppi poleringa så hadde jo passet godt, skrive en test av den i loggen :)  

Jepp, det er bare å velge brevsending ved utsjekking :)

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TommyTurbo skrev:


Den option fikk jeg ikke, desverre

Sent from my SM-G930F using Detailers Club mobile app
 

Den linken her skal ta deg til vareprøven, som ikke koster noe, når du går videre "til kassen" skal dette komme opp:

Leveringsmåte

 På posten110,50 kr

  •  I postkassen (A-Prioritert)40,00 krSendingene får plass i en vanlig postkasse
  •  På jobben, 08-16161,50 krLeveres uten at sjåføren ringer først
  •  Hent varene selv på vårt lager i Søgne0,00 kr

2. Valg her er det folk snakker om, og får opp. Om dette er utelatt om du følger denne linken, så er det nok noe galt med din bruker/oppkobling til nettbutikken mest sannsynlig. Nerden fikser sikkert dette om så er.
Ved å velge 19 mm tapen på salg her så skal du også få valget om å sende med brev til 40 kr. Ser dog ut som dette ikke er et fraktalternativ ved 38 mm rullen (her). Blir sikkert fikset etterhvert, da den må da også gå an i brev.

 

Endret av Retr0
  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no
7 timer siden, TommyTurbo skrev:


Den option fikk jeg ikke, desverre

Sent from my SM-G930F using Detailers Club mobile app
 

Hei! Ved bestilling av kun maskeringstapen så skal du kunne velge brevpost, dersom du har andre produkter i handlekurven kan dette gjøre utslag og gjøre at du ikke får valget om brevpost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TommyTurbo
Hei! Ved bestilling av kun maskeringstapen så skal du kunne velge brevpost, dersom du har andre produkter i handlekurven kan dette gjøre utslag og gjøre at du ikke får valget om brevpost.

Var visstnok varer i handlekurven, vet ikke hvorfor det ikke kan sendes 4 stk 40/70mm Rupes UHS pad i samme sending til 45,-? , men samme det. Gidder ikke å bruke mer penger der nå, har sendt ting i retur for egen regning oxo [emoji6] Ha en fin dag videre

Sent from my SM-G930F using Detailers Club mobile app

VCDS/vagcom bruker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no
20.1.2017 - 23.11, e30 tic skrev:

positivt, dere har ikke en ennå smalere på lur, nede i 10mm pluss minus? en type veldig smal er jeg på jakt etter

Vi skal ha en versjon fra Kamikaze på lager som vi ikke har fått mulighet for å teste selv enda. Denne har en bredde på 6 mm. Dersom denne kan være av interesse skal jeg få sjekket hvor mange vi har på lager og få lagt den ut i nettbutikken snarest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Bilnerden.no skrev:

Vi skal ha en versjon fra Kamikaze på lager som vi ikke har fått mulighet for å teste selv enda. Denne har en bredde på 6 mm. Dersom denne kan være av interesse skal jeg få sjekket hvor mange vi har på lager og få lagt den ut i nettbutikken snarest :)

Jeg kan ta en bestilling og så legger du ved en.

 

Jeg skal oprette en logg kun for skinnnog skal teste ut ulik tape da

 

Sven

E30 Turbo 

E34 Bi turbo bruksbil

BMW 2002 Turbo under restaurering

 

http://facebook.com/GusdalsCarCare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no
22.1.2017 - 21.25, e30 tic skrev:

Jeg kan ta en bestilling og så legger du ved en.

 

Jeg skal oprette en logg kun for skinnnog skal teste ut ulik tape da

 

Sven

Kamikaze Auto Detailing Tape i 6 mm ligger nå ute i nettbutikken, du finner produktet HER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

Spennende. Denne skal jeg bestille neste gang. Er tom for tape nå :) 

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Førsteinntrykket er hvertfall veldig bra! Har aldri sett en tape som ser ut som denne :) Sinnsykt tynn og sterk. Sammenlignet med Tesa blå tape så er det en mye glattere overflate på HPX. Gleder meg til å prøve under polering da jeg kan skjønne at paden ikke drar med seg denne så lett.

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...