Jump to content
Sign in to follow this  
OleMo

Godt nyttår - og takk!

Recommended Posts

OleMo

Ser noen allerede er kommet meg i forkjøpet med å ønske godt nyttår, men vil allikevel skrive en liten bit :)

Et nypolert, skinnende, Fussobelagt år legges snart bak oss, og et enda blankere 2017 med nye muligheter og produkter venter!
Vil starte med å si litt om min egen bilpleiehistorie. En Subaru Impreza WRX forlot meg en tårevåt dag i 2014, til fordel for en traust Passat Stv. når familiebehovene meldte sin ankomst.
Det var et stort savn etter morrobilen, så jeg bestemte meg iallefall for at familieskuta skulle holdes på stell, og videreføre bilinteressen der. Jeg var en kjapp tur innom parts and retards og plukket med meg en vaskebøtte og litt diverse. Når jeg ser tilbake nå må jeg le litt av hvordan jeg famlet rundt, prickbort som fikk tørke på lakken, en håndvask uten avspyling først og mye annet som godt kan gå i glemmeboka. Et par år gikk, og jeg kjøpte det som for meg var en "ny" bil, 2014 Citroen DS5. Denne var fri for store riper, bulker og et fantastisk design. Denne SKULLE få et godt liv! Så jeg trålte nettet etter forum, og et sted i bakhodet kunne jeg minnes en side som het DCN. Jeg søkte tilslutt opp sida, og vipps, egget var lagt. Har som sikkert mange andre, ikke tall på hvor mange timer jeg har studert disse sidene, men det nærmer seg nok firesifret
 (Jobber i Jernbanen, så har god tid på jobb også:lol:).

Jeg ble, og blir fortsatt, helt satt ut av all kunnskap og hjelpsomhet som finnes her inne, Jeg er fra tidligere vant med mindre modne forum, hvor et nybegynnerspørsmål ofte får svar som "SØK!" og "Hold deg unna denne delen av forumet", man får rett og slett en følelse av å ikke være ønsket.
Her på DCN finnes en langt mer moden gjeng. Ingen spørsmål besvares nedlatende, og kunnskapen folk her inne besitter er enorm. 
Jeg er utrolig takknemlig for å ha stiftet bekjentskap med denne gjengen, flere av dere har jeg møtt i forskjellige settinger, og jaggu er dere like hyggelige der også:)

Så igjen, TUSEN TAKK for dette forumet, og alle knalhyggelige, og flinke folk som er her:)

Godt, skinnende nyttår :D

• DCN Point 17

ØHN

Gode ord, OleMo!

Godt nytt år til hele DCN-gjengen! :thumbs:

• DCN Point 2

sondresvan

Godt nytt år!

Mange kloke ord, og er helt enig i det du skriver.

Kan spørre om alt mellom himmel og jord, og i løpet av kort tid, så har man et svar. Mange andre forum går det en uke før man får et hallveis svar, som oftes surt...

Så mye varme og velkomst som det finnes her skal man lete lenge etter for å finne noe som kan være i nærheten!