Gå til innhold

Samletråd for biler i markedet


alexanderst

Recommended Posts

alexanderst

Da oppretter jeg en tråd for de av oss som har en veldig vanlig hobby for bilinteresserte, finn.no-snoking. 

 

I denne tråden kan man poste biler i markedet som vekker interesse, eller rett og slett bare er et kupp. 

 

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=88042260&fks=88042260

 

Her er det nylig lagt ut en veldig spesiell Saab. :) 

  • DCN Poeng 1

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capone

Er stadig innom og titter på denne, riktignok bare en kopi men grom åkkesom.. Skal ha noe sånt når jeg blir gammal og kjerringa har stikki av:

 

image.jpeg

image.jpeg

 

Disse er så mekaniske og ærlige å kjøre. Helt frie for alle dissa hjelpesystemene som stort sett forkortes med tre bokstaver..:wub: Fin bil å cruise til søndagsgudstjenesten iB)

 

http://www.finn.no/79065790

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker
Er stadig innom og titter på denne, riktignok bare en kopi men grom åkkesom.. Skal ha noe sånt når jeg blir gammal og kjerringa har stikki av:
 
image.jpeg
image.jpeg
 
Disse er så mekaniske og ærlige å kjøre. Helt frie for alle dissa hjelpesystemene som stort sett forkortes med tre bokstaver..:wub: Fin bil å cruise til søndagsgudstjenesten iB)
 
http://www.finn.no/79065790


Har denne lagret selv. Fantastisk bil om jeg hadde vunnet top premien i lotto [emoji7]
  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden
  • DCN Poeng 1

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst
3 timer siden, alextech skrev:

Jeg har veeeeldig lyst på Jeep med V8er :D Er ikke hengerfeste på SAABen!

 

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=87892622

 

Ettermontere hengerfeste da :thumbup:

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, alextech skrev:

Jeg har veeeeldig lyst på Jeep med V8er :D Er ikke hengerfeste på SAABen!

 

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=87892622

Haha, vi har utrolig lik bilsmak. Nesten alt du vurderer/linker her og i biler-man-lurer-på-å-kjøpe-tråden har jeg også siklet på.
Var en dritkul olivengrønn GC til salgs for 35 000,- for en stund siden. Var nylig lakkert og helt strøken, med riktig motor. I tillegg hadde den et stilig roof rack og 35" all terrain dekk. Hadde skikkelig lyst på den!

 

Asbjørnsen Automobilvaskeri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alextech
 
Ettermontere hengerfeste da :thumbup:


Hehe, nei. Denne skal ikke bli noen arbeidsbil. Den trekker ikke rare greiene heller. Det er jo også en sabla god unnskyldning for å kjøpe en bil nr 2 :)

Er hengerfeste på SAABen lenger opp her[emoji6]:thumbup:


Hehe! Tulling!! Den 9-5en er dritpen. Men 900k for en 4 år gammel bil med ødelagt girkasse (les manuell) er for drøyt! Den er sjelden, men det er tross alt bare en SAAB laget på GMs regning...


Haha, vi har utrolig lik bilsmak. Nesten alt du vurderer/linker her og i biler-man-lurer-på-å-kjøpe-tråden har jeg også siklet på.
Var en dritkul olivengrønn GC til salgs for 35 000,- for en stund siden. Var nylig lakkert og helt strøken, med riktig motor. I tillegg hadde den et stilig roof rack og 35" all terrain dekk. Hadde skikkelig lyst på den!


Dritbra smak! :D Husker den som lå ute i høst! Tøff den. Jeg ønsker meg heller en skikkelig lurvete bil som jeg kan prute skikkelig ned for så å strekke den opp litt. Det er jo litt av moroa med sånne gamle greier :)
  • DCN Poeng 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29.12.2016 - 16.51, alexanderst skrev:

Da oppretter jeg en tråd for de av oss som har en veldig vanlig hobby for bilinteresserte, finn.no-snoking. 

 

I denne tråden kan man poste biler i markedet som vekker interesse, eller rett og slett bare er et kupp. 

 

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=88042260&fks=88042260

 

Her er det nylig lagt ut en veldig spesiell Saab. :) 

Hva har selgeren drukket? Bare for at den er sjelden betyr ikke at den er verdt 400.000 mer enn han ga for den. 

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • DCN Poeng 2

Estelle - Sølv '87 Peugeot 309 gti, Blue Velvet - Måneskinnsblå '16 Audi A6 allroad quattro 3.0 tdiSugarbabe - Teak brown '13 Audi A5 SB 1.8 TFSI, Bleieraceren - Hvit perlemor '10 Peugeot 5008 1.6 tdi  Snødronninga - Ibishvit '08 Audi A4 2.0 tdi, Den Røde Fare - Brilliant rød '04 Audi A3 1.6, Veltepetter - Grønn Metallic '98 MB A Klasse 1.8,

Trillebåra -Blå metallic '95 Peugeot 306 Gocarten 88 (2stk) Rød Peugeot 205 XS Raggarvogna 72 Grønn metallic Volvo 164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden


Å jaaaaaaaaaaaaa!

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke et kjempekupp, men det er en utrolig flott og interessant Mercedes 220B kabriolet til salgs hos Autoxo nå. Ser ut som det må gjøres en del for at lakken skal bli fin igjen, men det bør vel ikke være et problem for folk her inne :D

 

http://www.autoxo.no/Biler/-/i-547/t-Mercedes-Benz-Andre-220-B-Cab-Matching-Numbers

 

Siden bilen er et smykke i seg selv, så tillater jeg meg å kopiere et bilde fra annonsen og lime inn her (så det ikke blir borte når annonsen slettes):

 

104163_0_1beb08e4f83f92bdcc523ccf060b1a8d_large.jpg

  • DCN Poeng 2

2022 Fiat 500e | ocean green og monogram stofftak med hvitt økologisk skinninteriør
2017 Peugeot 3008 SUV | grå platinum med nappa mistral skinninteriør

Tidligere biler omtalt på DCN: 2018 BMW i3 94Ah | melbourne rød med lodge ullinteriør // 2015 Peugeot 108 | hvit med sort stoffinteriør // 2013 Ford Focus | candy red med sort nappa skinninteriør

 

sjekk kartet selvvask i Norge på Google Maps for oversikt over vaskehallene som er registrert på DCN (sist oppdatert januar 2024)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

Fytti h**** for en syk Mercedes der der er. Drøm å ha i garasjen.

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...