Jump to content
Sign in to follow this  
Osthus92

Mondeo Titanium S familie slede✌️️

Recommended Posts

Osthus92

Me første arving på vei og valp i hus måtte det til med stasjonsvogn valge falt da på en Mondeo titanium s 2010 mod, alltid interessert meg for bilpleie men har vell for det meste gått i Biltema /jula såper etter mye lesing innpå her har samlinga utvida seg over tid, og det blir jo bare kjekkere og kjekkere !

På vei hjem over vidda;

IMG_0060.JPG.668d50a56027464a0d41f7c4252

Led lys på skilt, under speil og interiør, og ny skiltplate måtte til!

IMG_0065.JPG.544f1979ff15cb104c662bbac05

• DCN Point 6

kaw

Grattis med flott glis

Her har du en bil jeg er overbevist om du blir svært fornøyd med.

Lakken kan være Ganske utfordrende å holde fin på disse. De blir veldig rask svært matte uten skikkelig beskyttelse så her er det bare å lese seg opp med kunnskap

• DCN Point 1

Osthus92

Takk for det! Veldig fornøyd så langt vartfall :)) tanken var fusso i første omgang vartfall:) hvordan er det og legge voks når det er så kaldt ute? Uisolert trang og god garasje

ØHN
26 minutter siden, Osthus92 skrev:

... hvordan er det og legge voks når det er så kaldt ute? Uisolert trang og god garasje...

Gratulerer med en kjørevillig familiebil!

Når det gjelder voksing, bør det være varmegrader. Helst tørt innemiljø med vanlig romtemperatur.

Hvis du ikke har tilgang på varm tørr garasje nå, ville jeg heller lagt en god sprayvoks etter grundig vask i vaskehall. Da er bilen beskyttet og møkka slipper lettere. En mer omfattede jobb kan da vente til vårsola varmer. ;) 

• DCN Point 1

AndyG

Grattis med flott bil. Jeg har lik bil, og er veldig fornøyd! Blir spennende å følge med her.

PS: Noen som vet hvordan man abonnerer på en tråd? Finner det søren flate ikke.

• DCN Point 1

Osthus92

Mange takk ! EBay LED lysa holdt nesten ei uke, så må finne noen andre som helst holder litt lengre

PS: Noen som vet hvordan man abonnerer på en tråd? Finner det søren flate ikke.

På mobil appen er det en meny oppi høyre hjørne, og trykk subscribe :)
  • DCN Point 1

kaw

Har kjørt med led fra laagendesibel.no i mine skiltlys i over ett år nå. Fungerer fortsatt like fint. Er pærer montterte i originale holdere. Ikke bytte av hele lampen slik jeg ser mange gjør på mk4

Osthus92

Får se der da:) de jeg har nå går ikke helt av når jeg slår av bilen av en eller annen grunn, og lysa under speila virker bare av og til. Aldri hatt noe problem med det før så regner med det er pærene .

kaw

All led rundt hele bilen hos meg, ink ryggelys ble handlet inn fra laagendesibel. Og har fungert ypperlig I hvertfall. Ikke er det spesielt mye dyrere heller.

Kjører med 80W led ryggelys på alle Fordene I heimen. Lyser omtrent dobbelt så bra som orgianlt.

• DCN Point 1

Osthus92

Endelig en dag med vaske vær, måtte da frem med høytrykken og benytte muligheten. Heiv ut hundeburet, og fikk klort opp alt av hundehår! Ble dårlig med bilder da

Ble et mens skummet fikk virke 🤙

IMG_0118.JPG.8c7ce53a63211fb4d482935dd97

Var innom bilextra og fikk nye LED-lys til skiltlysa, men jaggu blinka det der og

• DCN Point 1