Gå til innhold

Halv pris på alt hos Bilxtra Fredrikstad


Polish

Recommended Posts

Vil bare nevne at Bilxtra i Fredrikstad har 50% på alt i butikken torsdag (1/12-2016), fredag og lørdag.

 

De har bl.a Swisswax, Autoglym, Meguiars og polermaskiner fra Makita og CarWise

 

Jeg endte opp med en Makita 9237CB som jeg ga 1745,- for.   Trengte den selvsagt ikke siden jeg har en 9227CB fra før, men klarte ikke motstå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, jan9 skrev:

50% på hele varebeholdningen? Skal butikken legges ned?

Ser ikke slik ut, synd at det var 80mil en vei...:blink: Men 50% trenger ikke være billig hvis de har sinnsyke priser til vanlig, men er det 50% av gjennomsnittsprisen hos samarbeidspartnere på samme produkt så er det billig.:)

 

https://www.facebook.com/pg/bilxtra.fredrikstad/posts/# 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Microfiber skrev:

Ser ikke slik ut, synd at det var 80mil en vei...:blink: Men 50% trenger ikke være billig hvis de har sinnsyke priser til vanlig, men er det 50% av gjennomsnittsprisen hos samarbeidspartnere på samme produkt så er det billig.:)

 

https://www.facebook.com/pg/bilxtra.fredrikstad/posts/# 

Var innom en tur igjen nå. Så f.eks Swisswax Shield hadde veiledende pris på 1495,- og Autoglym HD Voks 999,- Turtle Wax sin DA maskin 1890,- for å nevne noe, men altså halv pris på dette igjen da. Er greie priser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Polish skrev:

Var innom en tur igjen nå. Så f.eks Swisswax Shield hadde veiledende pris på 1495,- og Autoglym HD Voks 999,- Turtle Wax sin DA maskin 1890,- for å nevne noe, men altså halv pris på dette igjen da. Er greie priser det.

Høres bra du det der ja, synd det var så langt til Fredrikstad da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Polish skrev:

Jeg endte opp med en Makita 9237CB som jeg ga 1745,- for.   Trengte den selvsagt ikke siden jeg har en 9227CB fra før, men klarte ikke motstå :) 

De var desverre utsolgt for Makita 9237CB når jeg ringte kl 14 :P men kjøper gjerne din om du ikke trenger den;)

Gtechniq certified detailer

Drop Off certified detailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, ONYX skrev:

De var desverre utsolgt for Makita 9237CB når jeg ringte kl 14 :P men kjøper gjerne din om du ikke trenger den;)

Den nye selger jeg ikke, men den gamle kan jeg muligens selge.

 

Edit: Ser forøvrig Bilxtra i Sarpsborg også har 50% på alle varer i butikken.

Endret av Polish
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du kanskje så jeg tilføyde i forrige melding så har Bilxtra i Sarpsborg også 50%. Kanskje dette gjelder alle Bilxtra butikker? Noen som vet?

Hmm... tror jeg får ta meg en tur til Sarp i morgen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...