Gå til innhold
Polish

Halv pris på alt hos Bilxtra Fredrikstad

Recommended Posts

Polish

Vil bare nevne at Bilxtra i Fredrikstad har 50% på alt i butikken torsdag (1/12-2016), fredag og lørdag.

De har bl.a Swisswax, Autoglym, Meguiars og polermaskiner fra Makita og CarWise

Jeg endte opp med en Makita 9237CB som jeg ga 1745,- for.   Trengte den selvsagt ikke siden jeg har en 9227CB fra før, men klarte ikke motstå :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nickname
18 minutter siden, jan9 skrev:

50% på hele varebeholdningen? Skal butikken legges ned?

Ser ikke slik ut, synd at det var 80mil en vei...:blink: Men 50% trenger ikke være billig hvis de har sinnsyke priser til vanlig, men er det 50% av gjennomsnittsprisen hos samarbeidspartnere på samme produkt så er det billig.:)

https://www.facebook.com/pg/bilxtra.fredrikstad/posts/# 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Polish
2 timer siden, Microfiber skrev:

Ser ikke slik ut, synd at det var 80mil en vei...:blink: Men 50% trenger ikke være billig hvis de har sinnsyke priser til vanlig, men er det 50% av gjennomsnittsprisen hos samarbeidspartnere på samme produkt så er det billig.:)

https://www.facebook.com/pg/bilxtra.fredrikstad/posts/# 

Var innom en tur igjen nå. Så f.eks Swisswax Shield hadde veiledende pris på 1495,- og Autoglym HD Voks 999,- Turtle Wax sin DA maskin 1890,- for å nevne noe, men altså halv pris på dette igjen da. Er greie priser det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nickname
Akkurat nå, Polish skrev:

Var innom en tur igjen nå. Så f.eks Swisswax Shield hadde veiledende pris på 1495,- og Autoglym HD Voks 999,- Turtle Wax sin DA maskin 1890,- for å nevne noe, men altså halv pris på dette igjen da. Er greie priser det.

Høres bra du det der ja, synd det var så langt til Fredrikstad da. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ONYX
10 timer siden, Polish skrev:

Jeg endte opp med en Makita 9237CB som jeg ga 1745,- for.   Trengte den selvsagt ikke siden jeg har en 9227CB fra før, men klarte ikke motstå :) 

De var desverre utsolgt for Makita 9237CB når jeg ringte kl 14 :P men kjøper gjerne din om du ikke trenger den;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Polish
13 minutter siden, ONYX skrev:

De var desverre utsolgt for Makita 9237CB når jeg ringte kl 14 :P men kjøper gjerne din om du ikke trenger den;)

Den nye selger jeg ikke, men den gamle kan jeg muligens selge.

Edit: Ser forøvrig Bilxtra i Sarpsborg også har 50% på alle varer i butikken.

Endret av Polish

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Polish

Som du kanskje så jeg tilføyde i forrige melding så har Bilxtra i Sarpsborg også 50%. Kanskje dette gjelder alle Bilxtra butikker? Noen som vet?

Hmm... tror jeg får ta meg en tur til Sarp i morgen også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig