Gå til innhold

3M 50383 Ultrafine SE Anti Hologram


PH

Recommended Posts

Er det noen her som har testet denne sammen med DA maskin?

Eneste den maskinen jeg har nå som er "oppegående"...

Står at den er utviklklet til bruk med roterende..

www.blankbil.no

Bilpleie til hyggelige priser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke farlig om du bruker den med DA :) Er uansett en finishing polish.

Jepp, I know, men tenkte at kanskje ikke resultatet ble så bra da den er til roterende. :blink:

Men jeg får teste litt, har ikke testet 3M før så den blir spennende :)

www.blankbil.no

Bilpleie til hyggelige priser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR

Har aldri opplevd problemer med å bruke fine polisher laget for roterende på DA maskiner.

Problemet begynner med de grovere polishene/rubbing, da det ikke blir utviklet nok varme til å bryte ned slipemidlene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde fungere fint med ultrafina på DA, men jeg tror ikke den vil ha noen stor effekt. Den har jo ikke noe særlig cut, og det er vel tvilsomt om du får jobbet den opp til noe særlig glans med DA. Dette er jo et spesialprodukt laget for å kunne bruke roterende til hologramfjerning. Men det fungerer nok uansett. 3M sine poleringsmidler bruker mikroskopiske slipemidler som ikke brytes ned i noen særlig grad, så dette er ikke noe problem. Du får teste, og fortelle oss hvordan du syntes det fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde fungere fint med ultrafina på DA, men jeg tror ikke den vil ha noen stor effekt. Den har jo ikke noe særlig cut, og det er vel tvilsomt om du får jobbet den opp til noe særlig glans med DA. Dette er jo et spesialprodukt laget for å kunne bruke roterende til hologramfjerning. Men det fungerer nok uansett. 3M sine poleringsmidler bruker mikroskopiske slipemidler som ikke brytes ned i noen særlig grad, så dette er ikke noe problem. Du får teste, og fortelle oss hvordan du syntes det fungerer.

E hologramfjerning jeg skal prøve meg på, men har kun DA tilgjengelig akkurat nå.. :(

www.blankbil.no

Bilpleie til hyggelige priser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Ultrafine (US) eller Ultrafina SE (Eur) du har? Er visstnok forskjell.

Det er Eur utgaven :)

www.blankbil.no

Bilpleie til hyggelige priser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smooth den til å ta hologrammer ;)

Har du noen gode tips/ råd om hvodan jeg skal bruke den? laveste hastighet og nesten ikke noe trykk på maskinen?

www.blankbil.no

Bilpleie til hyggelige priser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å spre den, og så klemme til på 1500-2500rpm på roterende ihvertfall. Ikke noe særlig poeng med zenith-teknikk osv med denne ;) Kan ha litt press på maskinen de første passene, og så lette etterhvert.

Endret av madskh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å spre den, og så klemme til på 1500-2500rpm på roterende ihvertfall. Ikke noe særlig poeng med zenith-teknikk osv med denne ;) Kan ha litt press på maskinen de første passene, og så lette etterhvert.

Oki, høres greit ut det :)

www.blankbil.no

Bilpleie til hyggelige priser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...