Gå til innhold

Saab 9-5 Vector Sport MY05 - Max Protect


maitruckz

Recommended Posts

Audi S8

Rå bra resultat dette! kjempe fin S&S men mye bra bilder :) ja merker sjøl det er skjelden eg klarer å legge en bil med litt størelse med bare 30 ml lett for det går med litt mer ja :) Loet/lintet klutene dine ved buffing og hvilken brukte du?

Cred!

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jobbet [emoji106] Det er lett å bruke litt mye coating i starten, kommer seg etterhvert, hadde du primet lakken med v1 hadde du brukt mye mindre R [emoji6]

Max Protect Certified Instructor & Max Protect Certified Detailer

Audi A4 2.0 Tdi, S-line, "09 modell.
Skydancer Detail

Skydancer Detail på Facebook

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13.11.2016 - 20.35, Audi S8 skrev:

Rå bra resultat dette! kjempe fin S&S men mye bra bilder :) ja merker sjøl det er skjelden eg klarer å legge en bil med litt størelse med bare 30 ml lett for det går med litt mer ja :) Loet/lintet klutene dine ved buffing og hvilken brukte du?

Cred!

Tusen takk! :) Godt å høre at du som er rutinert detailer også bruker en del suppe. Begynte å lugge så fort, så da følte jeg måtte dabbe på litt mer. Men neste gang så vet jeg at man kan være litt mer sparsom likevel.

Jeg brukte Polishduden's kluter. Likte de veldig god! Om jeg var i tvil, så kunne jeg så vidt se hvilke side av kluten som var brukt og ikke. Samt at de var enkle å "holde fast" uten at de brettet seg.

Prøvde meg på de gule fra Nerden også, men de fikk jeg ikke taket på. Bare brettet seg under buffing... 

Var heller ikke plaget av lo med de blå klutene. De gule ristet jeg godt før bruk :)

 

 

21 timer siden, sandera skrev:

For en farge som kom fram i solbildene! Superbra

Ja, det er en nydelig farge. Men ser fort sort ut i dårlig lys. Men nyshinet så får den en herlig dybde og farge. Love it!

 

7 timer siden, pejourdan skrev:

Flott stykke arbeid! :)

Enda mer gøy når det er din egen bil!

Cred!

Tusen takk! :)

 

1 time siden, Skydancer skrev:

Godt jobbet emoji106.png Det er lett å bruke litt mye coating i starten, kommer seg etterhvert, hadde du primet lakken med v1 hadde du brukt mye mindre R emoji6.png

Takk takk :) Vurderte å legge V1 først, men la det fra meg med tanke på hvor lite bilen egentlig blir brukt. Så jeg håper jo likevel at holdbarheten er bra med kun UNC-R (1.5)

 

 

1 time siden, Soulcam skrev:

Kjempe jobb detta :D

Takk for det! :) Fordi den fortjente det ;)

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

D.Mikalsen

Kjempe flott jobb på egen bil Eskil :thumbup: Flott S&S og masse gode bilder, med beskrivende tekst, meget bra! Hvordan syntes du UNC-R var, skal være litt arbeid, men det var greit å påføre / buffe? Ikke værre en forventet? :) Skulle hatt litt UGC pro fra Max Protect til rutene når du har vært så flink å vaske rutene med WSR, UGC danker ut Rain X så til de grader, men skjønte at du ville bruke opp litt Rain X du hadde stående. Igjen, kjempe flott jobb på egen bil :thumbup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, D.Mikalsen skrev:

Kjempe flott jobb på egen bil Eskil :thumbup: Flott S&S og masse gode bilder, med beskrivende tekst, meget bra! Hvordan syntes du UNC-R var, skal være litt arbeid, men det var greit å påføre / buffe? Ikke værre en forventet? :) Skulle hatt litt UGC pro fra Max Protect til rutene når du har vært så flink å vaske rutene med WSR, UGC danker ut Rain X så til de grader, men skjønte at du ville bruke opp litt Rain X du hadde stående. Igjen, kjempe flott jobb på egen bil :thumbup:

Tusen takk for det, Daniel! :) 

Jeg synes både UNC-R og 1.5 var greie å legge og buffe. Nå hadde jeg helt klart temperaturen på min side i tillegg, men der jeg var litt "overmodig" i starten ordnet jeg fint med WSR. Det var litt uvant å beregne hvor store felt jeg kunne legge coating før buffingen måtte finne sted. Men alt i alt, så gikk det bra, og resultatet ble heller ikke så ille ;) 

Nå regner det ikke akkurat med jobber her på Toten, så vet ikke om det blir mer coating på en stund, men det skal ikke stå på tilbudet.

Tenkte på det samme når det gjaldt Rain-X, men tenkte at det var like  greit å bruke opp litt av produktene jeg har. Har blitt mye investeringer i forhold til bruken...mildt sagt :P

Takk for alle tips i forveien! :)

 

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

Kjempeflott resultat og arbeid på en nydelig brun metallicfarge :) 

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en lignende brunfarge selv og de er helt fantastiske, men som du sier er det mange som tror det er sort. Har tilmed endt opp med en halvveis krangel litt utpå kvelden med en fjern slektning av kona som var påståelig som f... til den grad at hun mente det måtte stå feil i vognkortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.11.2016 - 21.59, alexanderst skrev:

Kjempeflott resultat og arbeid på en nydelig brun metallicfarge :) 

 

17.11.2016 - 22.25, Freakshow skrev:

denne likte jeg veldig godt! strøken jobb og bilen så virkelig lekker ut i sol lyset! meget nydelig farge! :D

 

19.11.2016 - 9.45, Ingolf skrev:

Har en lignende brunfarge selv og de er helt fantastiske, men som du sier er det mange som tror det er sort. Har tilmed endt opp med en halvveis krangel litt utpå kvelden med en fjern slektning av kona som var påståelig som f... til den grad at hun mente det måtte stå feil i vognkortet.

 

18 timer siden, Larsenius skrev:

Herlig arbeid Eskil! Skikkelig pen farge på den. Stilig når den ser både svart og brun ut:thumbs:

 

Takk for det, karer :)  Fargen er veldig pen når den er riktig vedlikeholdt. Det har vært flere som har trodd at bilen min var sort også :P 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...