Gå til innhold
am6kjeks

Nokon som har erfaring med ryobi merket

Recommended Posts

shiznit

Veldig begrenset erfaring, men jeg kjøpte nettopp en ryobi muttertrekker.

Har kun testet den ved ett hjulskift og er så langt godt fornøyd. Løsnet boltene enkelt, har nok av kraft (opp til 400Nm) og virker meget solid. Kjøpte med et 5Ah batteri og hurtiglader. Skifter et hundretalls hjul i året, så den skal få kjørt seg.

Ser for meg kjøp av flere maskiner i serien etterhvert som behovene melder seg, hvis denne fortsetter å leve opp til forventningene mine :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Polsokk

Har flere ryobi verktøy. Bl.a muttertrekker. Godt fornøyd og kjøper vertøyene uten batteri.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
olav framvik

Jeg har solgt bla ryobi i noen år. Det er nesten som grønn bosch i kvalitet. De har hatt noen uheldige serier med batterier som konker ut etter 1 år men det blir byttet på garanti.

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
mammut89

ryobi er mye for penga , se etter black friday kupp , kan ikke bli feil

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
am6kjeks
ryobi er mye for penga , se etter black friday kupp , kan ikke bli feil

Kor er det bruker å vere tilbud?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Polsokk

Har vært på black friday hos felleskjøpet. De har noe Ryobi.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Blankbil / polishduden

Bauhaus har Ryobi. Selv sverger jeg til Panasonic.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
am6kjeks
Veldig begrenset erfaring, men jeg kjøpte nettopp en ryobi muttertrekker.   Har kun testet den ved ett hjulskift og er så langt godt fornøyd. Løsnet boltene enkelt, har nok av kraft (opp til 400Nm) og virker meget solid. Kjøpte med et 5Ah batteri og hurtiglader. Skifter et hundretalls hjul i året, så den skal få kjørt seg.   Ser for meg kjøp av flere maskiner i serien etterhvert som behovene melder seg, hvis denne fortsetter å leve opp til forventningene mine 

Hei kan du kome tilbakemelding om mutter trekkaren? [mention=4381]shiznit[/mention] Har kjøpt sirkelsag,boremaskin, stikksag og har våre i bruk over en månad og fungerer svært bra. Nylig kjøpt vinkelslipar, bajonettsag og 2stk 5ah batteri. Har ikkje fått prøvd enda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Shjer

Noen flere med erfaring her? Trenger ny skrumaskin, og tenker også på å kjøpe sirkelsag, stikksag og en multikutter. 

Er bare til hjemme/hobbybruk, litt vedlikehold og små oppussing. 

Endret av Shjer
  • DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Permagne

Har flere i 18 volt + serien og kjempefornøyd. Det er en billigserie og det greitt og. Men til proff bruk holder det ikke. Da bruker jeg Bosch pro. Alt etter hvor mye det brukes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dennis

Har Ryobi muttertrekker, skrumaskin og håndholdt støvsuger. Bare positivt å si om de, veldig bra kvalitet til prisen og et batteri til alt var årsak nummer 1 til at jeg gikk for Ryobi :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Polsokk

Har muttertrekker, stor hekksaks, kompressor, led arbeidslys, stikksag og gresstrimmer. Har ikke hatt noen problemer med de. Fornøyd i forhold til prisen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
am6kjeks
6 timer siden, Shjer skrev:

Noen flere med erfaring her? Trenger ny skrumaskin, og tenker også på å kjøpe sirkelsag, stikksag og en multikutter. 

Er bare til hjemme/hobbybruk, litt vedlikehold og små oppussing. 

Eg kjøpte dette settet på europris til 1299kr. Har skrudd samman ein arbeidsbenk og er svært fornøgd. Sirkelsag er veldig god og praktisk. Men til endel tjukkare kapp er den litt svak. Stikk sag er veldig praktisk og sterk. Eg anbefaler 5 amp batteri. Europris bruker å endel tilbud på disse produkta.  Det seiast at ryobi er grønn bosch i kvalitet. Veldig fornøgd. Bajonett saga kan anbefalast. Eg har mutter trekkar / vinkel slipar frå ryobi liggande og skal gi tilbakemelding når det blir dekkbytte.

IMG_0464.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
am6kjeks

Anbefaler alle å registrere seg på ryobi sine heimeside. Der får en 1 år lengre garanti tid og må vere registrert innan for 30 dager etter kjøp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hvkk

Kjøpte Muttertrekkeren for ca 1,5år siden. Den har virkelig fått kjørt seg på den tiden, dekkskift på sånn 5 biler hver sesong, samt div arbeid som bremser og hjullager planty kraft i den, men er etterhvert begynt å lage mer og mer lyder fra girkassen, så den må nok inn på garanti snart. Ellers har jeg også den basic skrumaskinen som er grei, men syns den blir litt stor og tung i forhold til andre proffere maskiner. Men sirkelsagen med laser, wow den har kjørt seg. Når det kommer til gulv, tilsettinger og dekksider og slikt er det etterhvert blitt foretrukket verktøy. Var sikkelig skeptisk til 18v sirkelsag etter en treig og slapp grønn Bosch, men Ryobien leverer virkelig fine og raske kutt selv på 18t bladet. 

Hadde jeg vist at jeg kom til å bruke en slik muttertrekker SÅ mye hadde jeg nok valgt blå Bosch eller Milwuakee. Men for oppgaver rundt huset i ny og ne kan jeg ikke se noen grunn til å ikke velge Ryobi, er jo et supert system!

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tore Hjelmeseth

Kjøpte en ryobi i dag. Den skal være 400 nm. Klarte ikke løsne hjulbolter som jeg teita med 120nm i våres.synes det er dårligt.

brukte et 2ah batteri. 

Endret av Tore Hjelmeseth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig