Gå til innhold

Produktguiden burde hatt doseinginfo


bwa

Recommended Posts

Til den som legger ut produkter i produktguiden...

Veldig bra guide, men savner dosingsinfo på endel av produktene. Mulig å få dette inn ?

Last ned regnearket på denne siden. Gjelder såpene til Megs og CG. Når det gjelder CG Citrus Wash & Gloss tror jeg imidlertid regnearket viser blandingsforholdet du skal bruke for å fjerne voks, ikke mild vask.

http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=16313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel erfart at doseringsinfoen på flasken ikke alltid gir optimalt blandingsforhold, i tillegg kan jo en del produkter blandes både sterk og svak.

Men var det ikke noen som var begynt på en slik "blandingsforholdguide"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var akkurat det jeg tenkte på. At kan kunne hatt blandingsforhold inn i produktdatabasen, og med f.eks

20ml/10L = lett vask, vokset bil

30ml/10L = normal skittent

40ml/10L = skitten bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Skulle ha vært der det ja. Det meste er bare copy paste av produkt beskrivelsen fra produsent eller butikk som selger produktet.

Produktguiden skulle også vært mer oppdatert, men er såpass mange produkter og nyheter som kommer at jeg alene ikke har kapasitet nok til å holde den oppdatert.

Skal derfor se på muligheten til at flere kan bidra med å poste opp produkter selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...