Gå til innhold
atleoyhus

Beste produkt til rens og beskyttelse av skinn

Recommended Posts

atleoyhus

Hei,

Noen som har forslag til beste produktene for rens og beskyttelse av skinninteriør? Gjerne i sett.

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
todleif

Er mange som er fornøyde med settet ifra Swissvax. (inkludert meg) 

So spørs det på utgangspunktet og om det er skinn i bilen. Ein del nyere biler har vist kunstskinn som ein skal behandle litt annerledes enn skinn

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
atleoyhus
Er mange som er fornøyde med settet ifra Swissvax. (inkludert meg) 

So spørs det på utgangspunktet og om det er skinn i bilen. Ein del nyere biler har vist kunstskinn som ein skal behandle litt annerledes enn skinn

Bilen er en 90 modell Cosworth med Recaro skinnseter, så er nok ekte. Er nok heller ikke vaska skikkelig siste årene så vil tro det er litt dritt der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Capone

Colourlock!:) Ingen over, ingen ved siden. Hvis setene dine ikke er renset på lenge velger du den sterke såpa, ettersom den milde er ment mer som en vedlikeholdssåpe til jevnlig bruk på skinn som allerede er så og si rent og beskyttet. Det er slik jeg skiller de to ihvertfall. Veldig fine flasker også, med dyser som gjør at produktene kommer ut i skumform. Skum er aldri feil!

Vil anbefale å kjøpe med børsten deres i tillegg da denne er veldig god å bruke. Husk å påføre såpa på børsten, for så å gni det inn fremfor å kline såpa rett på skinnet. Mindre søl og bedre for skinnet.

Skinnpleiesett

Skinnbørste

Endret av Capone

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hayw00d

Hva me Chemical Guys sitt skinn pleie sett? Er dette bedre enn Swissvax Leather care kit?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
todleif

Fleire som seie at skinnet blir glattere med Chemical Guys sitt sett. Eg har begge, men har ikkje testa det. Har vel nesten berre testa rensen på Chemical Guys sitt sett. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
alexanderst
20 minutter siden, Hayw00d skrev:

Hmm.. ok, da går jeg for Swissvax!

Det gjør du rett i. Skinnrensen fra Chemical Guys er grei, men beskyttelseskremen er bare pudder for ansiktet! Lukter syre i forhold til Swissvax leathermilk, som har en meget behagelig dunst. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig