Gå til innhold
Autoglaze AS

Ny Max Protect Instruktør.

Recommended Posts

Autoglaze AS

Vi har gleden av informere DCN-medlemmer om at Daniel Mikalsen har takket ja til å bli Max Protect Certified Instructor :)

Daniel er en svært dyktig detailer, noe de fleste aktive medlemmer her inne vet. Tidligere i år ble han sertifisert som MP Detailer på vårt årlige kurs.

Daniel er en av få som også er DCN Approved Detailer, kunnskaps nivået hans er derfor veldig innafor den ekspertisen vi ønsker av våre instruktører.

Om dere lurer på noen ang MP produkter eller detailing generelt så er Daniel mannen å spørre.

facebook_prototype_beads_x1.jpg

• DCN Poeng 13

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
D.Mikalsen

Som nevnt på facebook også, hyggelig å få være med på laget! :thumbup: Det er bare å takke for muligheten og de gode ord, så skal jeg prøve å etterleve etter beste evne. Jeg er veldig glad i disse produktene så dette er en ren fortjeneste for min del å kunne få jobbe tett videre med Max Protect, det er også kjekt å kunne bidra til å fremme disse kvalitetsproduktene for markedet.

Jeg får en del meldinger på facebook og her inne, det er ikke alltid jeg har anledning å svare pga jobbsammenheng eller slikt, men en ting er sikkert å det er at en alltid skal få et svar ;)

Takk for de gode ord her i tråden, ser også fram til kurs 2017 :)

• DCN Poeng 6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig