Gå til innhold

Black friday/november! Tilbud!


polishduden

Recommended Posts

  • Forhandlere
polishduden

 

November er her og black friday nærmer seg. Vi kliner til med black november! 30% på hele sortimentet av 3D. Eksisterende 3D tilbud er økt til 50%! Fra i morgen bruk kode: black3d

 

Endret av polishduden
  • DCN Poeng 1

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

En heldig kunde som i løpet av november salget bruker black3d koden vil vinne en bonuspakke med 3D produkter til en verdi av 1000,- fritt levert!

  • DCN Poeng 1

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Vi minner om at dette tilbudet løper i hele November :)

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Forhandlere
polishduden
blir det flere tilbud? på f.eks Max protect?

Max Protect er foreløpig ikke med i november tilbudet vårt. Men vi nærmer oss desember så kanskje det blir noe i desember :) De prisene som er på 3D nå er grisepriser. Tviler på at du får mer valuta for pengene hos noen andre ;)

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, polishduden skrev:

Max Protect er foreløpig ikke med i november tilbudet vårt. Men vi nærmer oss desember så kanskje det blir noe i desember :) De prisene som er på 3D nå er grisepriser. Tviler på at du får mer valuta for pengene hos noen andre ;)

jeg har null erfaring med 3D enda. jeg er blodfersk på maskinpolering så lærer fortsatt der. Men Max protect har jeg snust på lenge så denne ville jeg kjøpe nå ;) har en hel haug med ting i handle listen men ville vente å se om tingene kom på tilbud i natt :) om ikke så kjøper jeg dette nå. Blir første bestilling hos dere:)

Max Protect Certified Detailer / Bilpleie Entusiast 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden
jeg har null erfaring med 3D enda. jeg er blodfersk på maskinpolering så lærer fortsatt der. Men Max protect har jeg snust på lenge så denne ville jeg kjøpe nå [emoji6] har en hel haug med ting i handle listen men ville vente å se om tingene kom på tilbud i natt [emoji4] om ikke så kjøper jeg dette nå. Blir første bestilling hos dere:)


Send meg en mail på autoglaze@icloud.com med hva du skal så kan jeg ordne et tilbud til deg :)

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, polishduden skrev:

Max Protect er foreløpig ikke med i november tilbudet vårt. Men vi nærmer oss desember så kanskje det blir noe i desember :) De prisene som er på 3D nå er grisepriser. Tviler på at du får mer valuta for pengene hos noen andre ;)

jeg har null erfaring med 3D enda. jeg er blodfersk på maskinpolering så lærer fortsatt der. Men Max protect har jeg snust på lenge så denne ville jeg kjøpe nå ;) har en hel haug med ting i handle listen men ville vente å se om tingene kom på tilbud i natt :) om ikke så kjøper jeg dette nå. Blir første bestilling hos dere:)

 

da har du mail :)

Max Protect Certified Detailer / Bilpleie Entusiast 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Fremdeles 2 dager igjen av dette tilbudet!

  • DCN Poeng 1

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...