Gå til innhold
Blankbil / polishduden

Black friday/november! Tilbud!

Recommended Posts

Blankbil / polishduden

November er her og black friday nærmer seg. Vi kliner til med black november! 30% på hele sortimentet av 3D. Eksisterende 3D tilbud er økt til 50%! Fra i morgen bruk kode: black3d

Endret av polishduden
  • DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Blankbil / polishduden

En heldig kunde som i løpet av november salget bruker black3d koden vil vinne en bonuspakke med 3D produkter til en verdi av 1000,- fritt levert!

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Blankbil / polishduden

Vi minner om at dette tilbudet løper i hele November :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Blankbil / polishduden
blir det flere tilbud? på f.eks Max protect?

Max Protect er foreløpig ikke med i november tilbudet vårt. Men vi nærmer oss desember så kanskje det blir noe i desember :) De prisene som er på 3D nå er grisepriser. Tviler på at du får mer valuta for pengene hos noen andre ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Soulcam
1 minutt siden, polishduden skrev:

Max Protect er foreløpig ikke med i november tilbudet vårt. Men vi nærmer oss desember så kanskje det blir noe i desember :) De prisene som er på 3D nå er grisepriser. Tviler på at du får mer valuta for pengene hos noen andre ;)

jeg har null erfaring med 3D enda. jeg er blodfersk på maskinpolering så lærer fortsatt der. Men Max protect har jeg snust på lenge så denne ville jeg kjøpe nå ;) har en hel haug med ting i handle listen men ville vente å se om tingene kom på tilbud i natt :) om ikke så kjøper jeg dette nå. Blir første bestilling hos dere:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Blankbil / polishduden
jeg har null erfaring med 3D enda. jeg er blodfersk på maskinpolering så lærer fortsatt der. Men Max protect har jeg snust på lenge så denne ville jeg kjøpe nå  har en hel haug med ting i handle listen men ville vente å se om tingene kom på tilbud i natt  om ikke så kjøper jeg dette nå. Blir første bestilling hos dere:)

Send meg en mail på [email protected] med hva du skal så kan jeg ordne et tilbud til deg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Soulcam
4 timer siden, polishduden skrev:

jeg har null erfaring med 3D enda. jeg er blodfersk på maskinpolering så lærer fortsatt der. Men Max protect har jeg snust på lenge så denne ville jeg kjøpe nå ;) har en hel haug med ting i handle listen men ville vente å se om tingene kom på tilbud i natt :) om ikke så kjøper jeg dette nå. Blir første bestilling hos dere:)

da har du mail :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Blankbil / polishduden

Fremdeles 2 dager igjen av dette tilbudet!

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig