Gå til innhold

du tror du har hatt insekt-problem før?


AndersB

Recommended Posts

AndersB

etter en tur på 1440 km fra nord til sør igjennom sverige. kan ikke nekte på at jeg hadde en grei snittfart :P

post-863-1241992161_thumb.jpg

Endret av Lexis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndersB
Fantastisk!

Her må du ta 50-50 når du avfetter! :P

Beklager, vasket allerede. kunne ikke la det der tørke inn, tok det da der var ferskt, var en del blod gitt( ææsj :P )

Btw, det var tilogmed klista bugs innover i motorrommet :o foran og helt bakerst,

Endret av Lexis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt samme turen selv en gang, og da var tilogmed antenna helt nedklistra med dau mygg. Jeg skal ikke anmelde deg, men heller spandere en pils for at du tar tak i kampen mot myggen! :)

mvh
Torbjørn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndersB
Ingen fugler?

nei, men en gang jeg kjørte inn på en bensinstasjon sto det en bil der med en ørnevinge hengende ut av grillen, måtte nesten påpeke det. Han hadde ikke merka det engang! :lol: resten av beiste var splætta innover :mellow:

Endret av Lexis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreasLie

god jobb mot myggen ja, er det noe som kan fjernes så er det den. På forrige bilen så lagde jeg ny netting grill. Det gikk akkurat 2 timer så prøvde å en spurt å fly igjennom den i ca 100km/h. Det funka dårlig å endte med en radiator som ble full av gørr som satt seg godt fast og ny grill..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...