bjorke

...og Swirls Kan Ikke Bli Fjernet Med Hånd Sier Dere..?

Ser veldig bra ut det der ja! Men er spent på hva som hadde kommet frem hvis man hadde tørka over den med top inspection eller alcohol ;b

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han må ha stått å gnikka på den bilen som en gærning :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ser veldig bra ut det der ja! Men er spent på hva som hadde kommet frem hvis man hadde tørka over den med top inspection eller alcohol ;b

Skjønner godt hva du mener, han kan umulig ha fjernet alt. Lime Prime, det er jo en prevoks rens på lik linje med Zymol HD-Cleanse og Swissvax Cleaner Fluid. Litt usikker på hvordan disse virker. Ser for meg at de har lik funksjon som f.eks Meguiar's Deep Crystal Paint Cleaner. Kanskje noen har gode svar på dette? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke noen erfaring med prevoks clenaer enda, men.

Enten så fjerner den swirls, eller så fyller den dem opp, for å få slettest mulig overflate.

Og det kan umulig bli varmt nok til å "myke" opp kantene på swirls ved slik håndpåføring. Så jeg tipper den fyller.

Tipper kanskje Pirex vet endel om Cleaner Fluid ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cleaner fluid og hd-cleanse fjerner ikke riper nei. De bare renser lakken og gjør den klar for voks. Fyller heller ikke særlig. Swissvax cleaner fluid medium kan fjerne små swirls osv.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Cleaner fluid og hd-cleanse fjerner ikke riper nei. De bare renser lakken og gjør den klar for voks. Fyller heller ikke særlig. Swissvax cleaner fluid medium kan fjerne små swirls osv.

Hvordan funker disse iforhold til f.eks Meguiar's#80? Trenger jeg en prevoks olje hvis jeg har f.eks EZ Glaze, Meguiar's#7 eller DC Paint Cleaner?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meguiar's 80 er vel mer en polering. Cleaner fluid er mest ment for de som ikke polerer bilen før de legger på voks. Da trenger lakken en liten rens. Så du trenger nok ikke denne da nei!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Meguiar's 80 er vel mer en polering. Cleaner fluid er mest ment for de som ikke polerer bilen før de legger på voks. Da trenger lakken en liten rens. Så du trenger nok ikke denne da nei!

Nevnte Meguiar's#80 for den inneholder så mye oljer. Men skjønner hva du mener. Takk for svar :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive