Gå til innhold

Arne goes roterende


Arne

Recommended Posts

Blir du ferdig med bilen til den 16. da?

Det blir ikke jeg :P

Det blir jeg ikke.Fikk igjen bilen idag,men har ikke tid til noe bil puss idag.Kjøre unger hit og dit.

Når regner du med og få doningen på veien igjen da Andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Arne

    23

  • gjohn

    6

  • Citrus

    5

  • bjorke

    3

Mest aktive i dette emnet

Uff,nå kan det ta tid.Skal male hus neste uke,så forsvinner det noen timer der.Imorra skal jeg rydde litt og støvsuge bilen til lørdag.Må jo ha det litt trivelig når man skal på tur vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tatt noen bilder idag med tlf. så stå over kvaliteten folkens:

Her er liten forsmak på hvordan bilen såg ut før jeg startet.Har ikke gjort noe med maskin her,men kommer dårlig frem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det boys.Ser i sterkt sollys at det er igjen endel svake swirls,men hva f... , jeg driver og øver.Skal få meg en trøye med rød og hvit L på ryggen tenkte jeg.

Det så jo veldig bra ut Arne :)

Kommer litt dårlig frem på bildene Dag men er kanon fin glans i voksen.Digger blå veis voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt tid til noe i det siste pga. husmaling,men i dag fikk jeg tid til en liten runde med maskina.

Tok høyre fremskjerm og litt på fremdøra i dag.Ble så sent ferdig (ca 2300) at det ikke var mulig med bilder.

Dagens meny besto av S03-blåpute,S30-orange pute,S40-sort pute og vertua bond lagt på for hånd.

Naboen kom for og se hva jeg sto og ristet på hodet over og alt han fikk sagt etter at vertua bond ble fjernet var: W O W.Hvor blankt kan du få det?

Etter at jeg var ferdig og glise,ca 20 min. senere var det igang og legge på 3 lag med blau-weiss voksen som jeg bare blir mer og mere glad i.

Skal se i morra om jeg får tid til og ta noe bilder av det som ble gjort i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Frode.Venter bare på mere sol og fint vær nå så er det igang igjen.Føler jeg begynner og bli litt kompis med maskina,så inntilvidere blir det ikke noe skilsmisse med oss to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Frode.Venter bare på mere sol og fint vær nå så er det igang igjen.Føler jeg begynner og bli litt kompis med maskina,så inntilvidere blir det ikke noe skilsmisse med oss to.

klar for inspeksjon med brinkmann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så så ikke bli frekk nå.Hehe,har tittet litt i sollyset og ser at den ikke er strølen,men det er fortsatt en del av opplæringen.Skal vi ta en økt på tordag hvis det blir bra vær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så så ikke bli frekk nå.Hehe,har tittet litt i sollyset og ser at den ikke er strølen,men det er fortsatt en del av opplæringen.Skal vi ta en økt på tordag hvis det blir bra vær?

får bli på kvelden... er på kurs dinna uka her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa
klar for inspeksjon med brinkmann?

så så, han jobber ikke i klesbutikk da...... ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...