Ståle

Nye produkter til test

22 innlegg i emnet

Hei,

Som nyutnevnt DCN tester har jeg mange jern i ilden,

Selv om dette ikke har materialisert seg i form av noe som kommer medlemmene i DCN tilgode ennå, så vær forberedt på et skred

i løpet av kort tid.

Jeg har truffet Truls og fått mange spennende produkter hvor flere tester er i støpeskjeen. Likeså har jeg mistanke om at Pirex er i slekt med Snåsamannen, og med rette kan kalles Verdalsmannen alt mens han antagelig telepatisk eller i form av stjernetyding har sett hvilke produkter jeg trengte for å komplettere de pågående testene.

Sammen med private produkter bestilt fra Scandic Shine, mottok jeg i dag på vegne av DCN 3 helt nye produkter i varesortementet til Scandic Shine.

Dere husker sikkert julen dere var 10 år og hadde fått radiostyrt bil, den veldige følelsen av å måtte vise frem til venner å bekjente...Se hva jeg har fått..se hva jeg har fått...se hva jeg har fått - takk til Arne som ga meg påskuddet til å begynne å mase om å få vise frem hva jeg har fått i dag :D

I pakken lå nemlig

CG Liquid Carnauba Insta Wax+ high gloss wax & sealant

CG - Extreme Speed Wipe spraywax & Quick detailer

CG- Extreme Leather Cleaner+ ph balanced superior cleaner

Dette er alle spennende produkter med egenskaper som skal testes og presenteres med det aller første, og det som slår meg umiddelbart når jeg ser på produktene der de ligger er at de utstråler soliditet og funksjonalitet men samtidig en enkelhet i bruk.

Vi som liker å stelle pent for bilene våre er litt rare slik, samtidig som vi elsker å bruke tid på hobbyen leter vi alltid etter forenklinger uten at det skal gå på bekostning av funksjon. Ihvertfall to av disse produktene mener å inneha disse funskjonene, men vi får se når vi tester.

Det å lukte på produkter er en "greie" for mange av oss, og Insta wax`en med sin diskrete og behagelige "kokos-lukt" sender umiddelbart tankene til ungdommen da vi reiste til landet "syden" og den vakreste, bruneste, mest glinsende og mest uoppnåelige jenta i verden passerte deg på stranden og etterlot en uimotståelig eksotisk duft.

Leather cleaneren er nærmest luktfri, med en svak duft av nytt lær og vil antagelig aldri bli oppfattet som plagsom - snarere tvert imot

CG Speed wipe Quickdetailer med voks sender også i farge og lukt tankene til sydligere strøk...gode venner, store drinker på 5 liter eller mere som deles mellom alle med lange sugerør mens stjerneskuddene brenner å paraplyer og rørepinner åpenbart er overskuddsvare.....

Den lukter vanvittig godt med andre ord, frukt frukt frukt......og det eneste jeg håper å bli rusa på er den skinnende glansen den etter teksten skal etterlate. Denne lukten kan godt mine biler få lukte etter en vask og quick-shine, så langt er jeg sikker på produktet.

Når jeg i våryr glede skal prøve å formidle de nye produktene i lukt og farve så er det bare en setting som sitter i hodet mitt, og det er P.A.R.T.Y

Gøy og morsomt, eksotisk og så velduftende at hele familien ble sittende å lukte på bilpleieprodukter i stedet for å ta tak i kveldens andre gjøremål.

Nå skal produktene testes for å se om de holder hva de lover, men inntil da er det bare en måte å fremstille dette på rent visuelt, og det er slik :

testprodukterpartystyle.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ha ha ha ha ha

konge.....det er litt F... at en ikke kan smake da :) så jo fristende ut..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig... Nå ble jeg tørst! B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe, herlig lesing :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig Ståle, du er rå på skriving. Kult bilde :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til testene dine Ståle... Blir det like høy partyfaktor over selve testen også?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har skriveredskapet i orden ihvertfall Ståle, artig lesing :)

Flere som gleder selv til "test lesing"..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ståle er bare helt rå!!!!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Strålende. Fikk nesten lyst til å gå hjem. Freddan og all ting. :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
:thumbs:
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha test teasing nå faktisk ;) Som jeg gleder meg til de kommende testene dine Ståle :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

WOW.... :o

Her var det mye hyggelige tilbakemeldinger...

Takk takk allesammen, Jeg gleder meg virkelig til å begynne testingen av dette og mye annet.

Har fri neste uke, bilene er avtalt og klare - nå står det på værgudene.

Blir småflau nå - og må logge av for å knise litt.....

Hilsen ståle :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, fantastisk st®ålende! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Starter bra dette

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
WOW.... :o

Her var det mye hyggelige tilbakemeldinger...

Takk takk allesammen, Jeg gleder meg virkelig til å begynne testingen av dette og mye annet.

Har fri neste uke, bilene er avtalt og klare - nå står det på værgudene.

Blir småflau nå - og må logge av for å knise litt.....

Hilsen ståle :)

Snart ferdig og knise etter 7,5 time?

Gleder meg til testen Ståle,må bare bli bra dette!!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

x2 Forøvrig veldig bra skrevet "teaser test" :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok veldig bra dette ja :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive