Gå til innhold

De beste firmaene


montecristo

Recommended Posts

montecristo

Hei.

Er ny på dette fine forumet, så jeg beklager om denne postes på feil sted. Siden dette omhandler eksteriør rens osv føler jeg at det er legitimt å legge tråden her.

Jeg lurer på hvor man bør sette bort bilen for en profesjonell lakkrens. Har kikket på mange før/etter bilder og ser at lakken blir som ny (eller enda bedre) altså at man ikke kan se noe tegn til små vaskeriper. Har inntrykk av at mange firmaer (f.eks ensjø bilvask, eller hva det nu heter) kan gjøre bilen blank, men at de ikke bruker profesjonelle metoder som krever mye tid og arbeid.

Hvor er det man henvender seg for å få bilen profesjonelt renset så man er sikker på at resultatet blir skikkelig godt. Altså at personen som utfører arbeidet har god peiling, og bryr seg om resultatet.

Jeg har tidligere brukt Autocosmetics her i oslo, og er i og for seg fornøyd, men kunne vært interessant å hørt deres mening.

Hvor ville dere satt bort "smykket" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

Eg vil anbefale deg å gå inn på www.scandicshine.no og sjekke om de har en detailer i nærheten av deg. De gjør en virkelig proff jobb og leverer alltid et bra resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

Hvis du ønsker å se noen av jobbene de har gjort er det bare å gå inn i Show and Shine delen av forumet og se i tråder det står SS foran. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

montecristo
Hvis du ønsker å se noen av jobbene de har gjort er det bare å gå inn i Show and Shine delen av forumet og se i tråder det står SS foran. ;)

Hei. Har kikket over nå, og det ser utvilsomt MEGET bra ut. Skal ha to biler behandlet (E70 X5 og E60 525i). Problemet er bare at den ene må taes av et firma så jeg får kvitering på arbeidt.

Selv om jeg personlig er veldig opptatt av ren og blank bil er jeg ikke spesielt proff. Er ute etter lakkforsegling, altså noe som gjør at lakken holder seg relativt ren over ca 1 års tid. Er det misforstått at dette er mulig?

Har Lahega ToughGuard på X5'en. Er det best å fortsette med det? (etterbehandling)

5-serien har aldri hatt noen form for lakkforsegling, bør den likevel ha det nå?

Takk for svar så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

montecristo
Ørjan kan nok gi deg kvittering, har har firma. Lakkforsegling legger han også.

Det er aldeles utmerket. Hva heter så dette firmaet, og finnes det en hjemmeside jeg kan kikke på?

har tidligere betalt omlag 2000 + mva. Er dette en pris man kan forvente seg av overnevnte person?

For øvrig må jeg si at det er morsom å se at det er mange vaskegeeker der ute.

Kun en uke siden jeg så en Mini Cooper S (med flotte felger og greier) hvor eieren skrubbet en TØRR og megaskitten bil med den børsten man kan bruke på sånne selvvask-steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her finner du også hjemmesiden:

http://www.scandicshine.no/bilpleie/index.php?categoryid=9

Du kommer ikke til å bli skuffet, mye bedre å sette bort bilen til en som Ørjan, som gjør dette fordi han elsker å holde på med slikt, fremfor å sette den bort til noen som ikke legger sjela si i det, og ei heller har så stor interesse for det.

Og slike biler du vil ha behandlet fortjener virkelig det ypperste! :D

Endret av RuneV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

montecristo
Her finner du også hjemmesiden:

http://www.scandicshine.no/bilpleie/index.php?categoryid=9

Du kommer ikke til å bli skuffet, mye bedre å sette bort bilen til en som Ørjan, som gjør dette fordi han elsker å holde på med slikt, fremfor å sette den bort til noen som ikke legger sjela si i det, og ei heller har så stor interesse for det.

Og slike biler du vil ha behandlet fortjener virkelig det ypperste! :D

Det er jeg enig i. Har tatt kontakt så får vi se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...