Gå til innhold

Nybegynnerkurs i detailing i Akershus/oslo


Jetseel

Recommended Posts

Heisann! Jeg har googlet i flere timer for å prøve å finne noe som helst kurs for nybegynnere innen polering/detailing. Jeg elsker det, kjøpte meg maskin(er) ( rupes ) for gud veit hvor mange tusen i fjor og likedann med produkter jeg ønsker å teste osv osv. Kort sagt, kona blir forbanna fordi hun sier jeg elsker bilen min mer en jeg elsker henne ( noe dere sikkert har fått høre før hvis dere gnikker mye på bilen ). Jeg jobber som heismontør til daglig men er stadig innom forum for å skaffe meg tips og triks innen detailing. MEN, jeg har aldri vært på noe kurs! Hverken for hvordan du faktisk skal polere, bruke maskinen riktig osv, til lærdom om forskjellige lakktyper, osv osv osv! jeg har veldig lyst til å lære nettopp dette! Jeg vil lære hvordan og hvorfor!

så spørsmålet er, er det noen som vet om noe kurs i nærheten av Akershus/Oslo området? Jeg reiser gjerne langt pokker i vold om det så må gjøres, så lenge jeg får lært meg dette av de som kan dette! Selv synes jeg at jeg har lært masse ved å se utallige videor, lest tester og hva folk har gjort, men det er noe annet når man er på kurs for å lære dette,spørre om alt og få svar på det man lurer på! :)

Kurset trenger som sagt ikke være i nærheten ( jeg bor på Kløfta ) men det er selvsagt en fordel :)

Er det ofte kurs? Hvor mange ganger i året?

Håper på svar fra noen som vet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Makki_

Du kan kontakte Car Spa (car-spa.no) i Oslo ang kurs ;)

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg sende mail :D
Takk for tipset :)
Jeg er også åpen for andre forslag, så fyr løs folkens! I fjor holdt jeg på å reise til California for å lære dette! Hadde vært en opplvelse  trur jeg! Var kurs på 1-2 uker. Men pga jobben så kræsjet hele opplegget :(
Ønsker virkelig å få en kickstart på dette i år :)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...