Gå til innhold

Fylling av lakk/stein sprang


kaw

Recommended Posts

Hei.

Har begynt å få en del små lakk sår etter mye ferdsel på vei med småstein. Har fyllt en del tidligere, da kun med å legge i base og slipe lett over med vårslip etterpå.

Har tittet på en del YouTube videoer nå, da dette er noe jeg ønsker å lære meg skikkelig. Der ser jeg de gnir over med ett middel etter kort tid (10 min) som jevner ut fyllingen og gjør at en knapt trenger slipe. Har noen av dere vært borti dette?

Ellers er det veldig lov å poste en god how to. Men produkt og verktøy benevning i denne tråden.

Part time detailer at

smedmoen.jpg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nickname
23 minutter siden, kaw skrev:

Hei.

Har begynt å få en del små lakk sår etter mye ferdsel på vei med småstein. Har fyllt en del tidligere, da kun med å legge i base og slipe lett over med vårslip etterpå.

Har tittet på en del YouTube videoer nå, da dette er noe jeg ønsker å lære meg skikkelig. Der ser jeg de gnir over med ett middel etter kort tid (10 min) som jevner ut fyllingen og gjør at en knapt trenger slipe. Har noen av dere vært borti dette?

Ellers er det veldig lov å poste en god how to. Men produkt og verktøy benevning i denne tråden.

Tenker du på Dr. ColorChip? i så fall er det ingen forhandlere i Norge, men det kan kjøpes fra uk. Har lest en del om dette produktet og det sies at det ser bra ut på avstand... da er det best at du er er nærsynt. Som oftest med slike produkter kan man si: Hvis det ser for godt ut til å være sant, så er det antakelig nettopp det.

 

Se heller her! 

 

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett denne et par ganger? Noen flere som blander base og klar? Regner med den beste beskyttelsen er først base også klar. Men litt usikker hva som gir best resultat utseendemessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...