Gå til innhold

Tips til god Plastfornyer til eksteriør


Steffen90

Recommended Posts

Steffen90

Hei. 

Noen som vet om noen gode Plastfornyer til eksteriør? Gjerne en med god holdbarhet og gir fin glans!:-) 

Å hvis dere har og har tips til å shine opp og gi litt glød i motorrom mottas det og med stor takk:-)

 

mhv steffen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker

Owatrol sin polytrol holder svært lenge på plast, men må være litt nøye ellers er det lett å få skjolder etc..
Personlig liker jeg svært godt CG sin G6 hyper coat, den er litt "feit" men gir helt ok holdbarhet, er lett å jobbe med også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Jeg bruker T1 på utvendig plast pga. holdbarhet og vannskrekk. Dette er egentlig en dekkfornyer, men fungerer utmerket på plastfangerene på min bil. Det er mulig at det er litt forskjell fra plasttype til plasttype. 

T1 er enkel og bruke, billig i innkjøp. Kan bli litt for blank i begynnelsen, men dette avtar gradvis med tiden. 

 

 

Til motorrom er Scholl Boost en soleklar favoritt da den sprayes over våt flate. Genialt produkt som gir et flott og skjoldefritt utseende bare ved å spraye lett over etter vask. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steffen90
44 minutter siden, Concker skrev:

Owatrol sin polytrol holder svært lenge på plast, men må være litt nøye ellers er det lett å få skjolder etc..
Personlig liker jeg svært godt CG sin G6 hyper coat, den er litt "feit" men gir helt ok holdbarhet, er lett å jobbe med også :)

Tusen takk for svar, har akkurat kjøp CG G6, så får prøve den:-)

43 minutter siden, Øyvind G skrev:

Jeg bruker T1 på utvendig plast pga. holdbarhet og vannskrekk. Dette er egentlig en dekkfornyer, men fungerer utmerket på plastfangerene på min bil. Det er mulig at det er litt forskjell fra plasttype til plasttype. 

T1 er enkel og bruke, billig i innkjøp. Kan bli litt for blank i begynnelsen, men dette avtar gradvis med tiden. 

 

 

Til motorrom er Scholl Boost en soleklar favoritt da den sprayes over våt flate. Genialt produkt som gir et flott og skjoldefritt utseende bare ved å spraye lett over etter vask. 

Tusen takk for svar, må prøve T1, scholl boost har eg lest litt om å tenkte å prøve den:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...