Gå til innhold

Ålreit varmtvannsvasker


PH

Recommended Posts

For folk som er på utkikk etter noe til ca 15.000,-

Karcher

Jeg fikk denne for 14.250,- på Byggmakker i drammen, anbefales på det sterkeste..!

www.blankbil.no

Bilpleie til hyggelige priser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut den, men var vel ikke akkurat noe kanonavslag ;) Tror jeg heller hadde gått for en Foma Hotline da :)

Veil pris er 19.760,- fikk jeg opplyst av flere forhandlere. Jeg syns den funker utmerket i allefall :)

www.blankbil.no

Bilpleie til hyggelige priser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Så fort det blir varmtvann så drar prisen seg opp vanvittig, Karcher og Foma er bra vaskere det, Hotline sin billigste ligger vel på ca 11.500,- ord... uansett en gang varmtvann alltid varmtvann for meg i allefall....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fort det blir varmtvann så drar prisen seg opp vanvittig, Karcher og Foma er bra vaskere det, Hotline sin billigste ligger vel på ca 11.500,- ord... uansett en gang varmtvann alltid varmtvann for meg i allefall....

Enig der ja, akkurat som med 4x4 på bil.. Jeg skal i allefall ikke ha bil uten det eller vasker uten varmtvann!

www.blankbil.no

Bilpleie til hyggelige priser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...