Gå til innhold
Runek77

Klumpete Concorso

Recommended Posts

Runek77    7
Runek77

Kjøpte en krukke med concorso. Når jeg skulle legge den var den veldig kornete. Brukte deres påførings pad og den bare kladdet seg i paden. For og få lagt voksen  måtte jeg bruke fingrene, ble masse klin og gikk med veldig mye voks. Regner med at det kanskje kan være noe feil med krukken. Dette er jo faktisk en såppas dyr voks og regner med at den ikke skal være sånn.

Krukken har blitt oppbevart tørt i romtemperatur. 

Jeg har shield fra før og lagt den mange ganger, den er jo en drøm å legge :)

Ingen andre her inne som har borti noe lignende?

Det er jo også umulig å få tak i noen fra Swissvax, veldig useriøst. Har også sendt de mail 

Tror ikke jeg er den eneste her inne som sliter med å få svar fra de...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Runek77    7
Runek77
Akkurat nå, Tommy skrev:

Ta en telefon til dem  61 27 99 00

Det skal jeg prøve:)

Takk for svar:thumbup:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Conlogo / Terje    125
Conlogo / Terje

Jeg er tilbake fra ferie nå.. Ordnet det seg? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Runek77    7
Runek77
12.7.2016 - 10.54, Terje / ConlogoAS skrev:

Jeg er tilbake fra ferie nå.. Ordnet det seg? 

Egentlig ikke for min del. Snakket med en kolega av deg og han sa den skulle  være sånn.

Har en venn som har samme type voks og den er helt anderledes, akkurat som de andre voksne deres.

Hadde jeg  hvist dette hadde jeg aldri ville  kjøpt denne. Er jo ikke akkurat billige saker.

En swissvax voks skal vel ikke være vanskelig å påføre?  Det er jo derfor jeg legger noen kroner ekstra i sånne ting....

Har en følelse at krukka kan være gammel....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
todleif    93
todleif

Kva slags temperatur var det når du la voksen? Swissvax voksene liker litt varme. Kanskje legge den i vannbad før pålegging? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MBjoel    161
MBjoel

Du kan jo prøve å legge ut et bilde eller to så kanskje du kan få svar på om det kan være noe feil med krukka du har fått. Opplever Concorso som kornete selv, men ikke hatt noe problem det. Syns den er lett og legge både med skumapplikator og for hendene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Conlogo / Terje    125
Conlogo / Terje
18 timer siden, Runek77 skrev:

Egentlig ikke for min del. Snakket med en kolega av deg og han sa den skulle  være sånn.

Har en venn som har samme type voks og den er helt anderledes, akkurat som de andre voksne deres.

Hadde jeg  hvist dette hadde jeg aldri ville  kjøpt denne. Er jo ikke akkurat billige saker.

En swissvax voks skal vel ikke være vanskelig å påføre?  Det er jo derfor jeg legger noen kroner ekstra i sånne ting....

Har en følelse at krukka kan være gammel....

Okei.. Om krukka var 10år gammel så vil voksen være den samme. Om man opplever at voksen er litt kornete så er det oftest (correct me if I'm wrong) pga at den har vært litt for varm. Gi meg gjerne et bilde av voksen, har fått et par andre lignende henvendelser på noen andre vokser. Så det kan være et par som har blitt preget av litt høy varme en eller annen plass i løpet av sin eksistens. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Audi S8    4 662
Audi S8

Min er også mer "kornete" en shield, men har ikke hatt noen vansker under påføring, kan jo være at di krukke  ikke er slik den bør være.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kenneth Nilsen    351
Kenneth Nilsen
1.7.2016 - 13.41, Runek77 skrev:

Kjøpte en krukke med concorso. Når jeg skulle legge den var den veldig kornete. Brukte deres påførings pad og den bare kladdet seg i paden. For og få lagt voksen  måtte jeg bruke fingrene, ble masse klin og gikk med veldig mye voks. Regner med at det kanskje kan være noe feil med krukken. Dette er jo faktisk en såppas dyr voks og regner med at den ikke skal være sånn.

Krukken har blitt oppbevart tørt i romtemperatur. 

Jeg har shield fra før og lagt den mange ganger, den er jo en drøm å legge :)

Ingen andre her inne som har borti noe lignende?

Det er jo også umulig å få tak i noen fra Swissvax, veldig useriøst. Har også sendt de mail 

Tror ikke jeg er den eneste her inne som sliter med å få svar fra de...

Hei,

Kan du beskrive hvordan det kladdet seg? Jeg har vært borti tidligere at det blir brukt altfor store mengder produkt, som igjen da vil pakke seg i påføringspadden og deretter kladde seg. Vil tro at om du legger ut bilde av både påføringspadden og krukken som har blitt kornete så vil du få bedre svar.

Min Concorso og Insignis er kornete. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
dj john    163
dj john

Husker den krukka jeg hadde med concorso var også litt kornete med smeltet raskt mellom fingertuppene :) ..når jeg brukte påføringspad over tid  opplever jeg den som at den kladder litt..så da kaster jeg dem og tar i bruk en ny :) ..men har du et bilde av den så jeg kan se om den så slik ut som min eller om den er verre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Runek77    7
Runek77

Har vært borte noen dager. Skal få tatt noen bilder til uka:):)

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig