Jump to content
Sign in to follow this  
Motörhead

Feil varer!

Recommended Posts

Motörhead

Hei

Vedlagt er bilder fra bestilt ordre og bekreftet plukkliste fra deres nettsider og hva jeg fikk.

Scholl CF02 bekreftet i ordren er ikke med.

Det er levert 1 KG Scholl 30+ istedenfor 250g.

Men verst er egentlig at tørkehåndkle ser ut til å være ett vanlig Miracle Dryer istedenfor ett bestilt Wolly Mammoth!

Hva skjer?

Skjermbilde.PNG 4.PNG

DSC_0190_1.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
longbow

Eg hadde sendt en mail til Scandicshine, så ordner de opp kjapt og greit. En mail så har de fikset det tenker.

 Har aldri hatt noen problemer at slikt ikkje blir ordet opp, med hverken de eller noen av de andre partnerene her inne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Motörhead

Den ble sendt før denne posten kom hit. La posten inn her for å få med bildedokumentasjon. Ser av bildet at på ordren så er det registrtert Scholl CF02 og Wolly Mammoth, mens på kvitteringa i pakken så står ikke CF02 og det er sendt Miracle Dryer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
The Punisher

Kjøp fra BN istedet! Har sluttet for lengst å handle på SS. Mye rør. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
shiznit

Slike "bytter" har jeg fått på alle mine bestillinger fra ss. Bingo :P

 

Endte med at jeg "byttet" til andre leverandører :P

 

De ordner nok opp når du sier ifra, det virker å være bra folk som surrer litt mye :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scandic Shine / Joakim

Hei Motörhead,

 

Beklager at du har opplevd feil ved en sending fra oss. Her ser jeg fra systemet at det ikke er registrert plukk på CF02. Hva som har skjedd her kan jeg ikke si på stående fot, men vi skal selvfølgelig ordne opp i dette.
At du har fått Miracle Dryer her må være en menneskelig feil fra de på lageret. Du skal selvfølgelig få varen du faktisk bestilte.

 

Vi sender deg både Wolly Mammoth og CF02 i morgen. Sender også med noe ekstra som kompensasjon for hva du har opplevd. Slike feil skal ikke skje.

 

Ta gjerne kontakt på telefon 74 388 388 om du skulle ha ytterligere spørsmål. Spør gjerne direkte om å snakke med meg.

 

Vennlig hilsen

Joakim Røstum
Scandic Shine AS

  • DCN Point 7

Share this post


Link to post
Share on other sites
Motörhead

Hei Joakim.

 

Fantastisk :)

Har handlet mye hos dere og dette er første gangen det skjer en glipp.

Med denne måten å håndtere slike ting på så kommer jeg fortsatt til å handle hos dere :)

 

  • DCN Point 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scandic Shine / Joakim

Godt å høre :)

Vi setter pris på at du tar kontakt når du ikke er fornøyd. På den måten får vi muligheten til å gjøre opp for feilen, og forhåpentligvis gjøre deg fornøyd til slutt.
Pakken sendes i dag, med en liten nyhet som ikke mange har prøvd enda.

  • DCN Point 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig

×
×
  • Create New...