Gå til innhold

BN: Lanseringstilbud - Nerta Active Diamond!


Bilnerden.no

Recommended Posts

De som jeg har til Bilt-Hamber passer hvertfall ikke på Nerta... Kanskje man skulle begynne å lage en oversikt over tappekraner og pumper som passer til de forskjellige leverandørene/typer såpe.

Jeg har fått bekreftet fra Bilnerden at ingenting fra bilnerden.no passer til Nerta-kannen.

  • DCN Poeng 1

- 2006 Saab 9-5 2.0t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 1 month later...
14 minutter siden, Sanden skrev:

https://www.felleskjopet.no/landbruk/husdyrrekvisita/vaskemiddel-og-haandrens/universaldispenser-25ml-42891180/ det er proff pumpe det finnes også en som ikke så kostbar. Som er beregnet til 5 liters lano flasker. Lik denne:https://shop.grene.com/store/agro-no/no/search?q=Pumpe+5+liter artnr på denne skal gå inne i systemet😊 Men kommer ikke opp på nettsiden 

Det jeg hater med disse pumpene er at det som regel drypper etter bruk, derfor kjøpte jeg tappekran. :D

e3d3be95-44f9-48cf-b24c-cc02d03d1db7_zps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29.11.2016 - 20.29, Microfiber skrev:

Det jeg hater med disse pumpene er at det som regel drypper etter bruk, derfor kjøpte jeg tappekran. :D

e3d3be95-44f9-48cf-b24c-cc02d03d1db7_zps

Er enig med at de har en lei tendens til å dryppe, men hvis man snur tuppen på pumpen 180 grader etter bruk har jeg erfart at den ikke drypper (ref: universaldispenseren fra Felleskjøpet)

Endret av Drazt

2014 BMW 520d xDrive M-Sport

1996 Mini Cooper 1,3 SPI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...