Gå til innhold

S&S: Ferrari 458


DavidRS

Recommended Posts

Enkelt og greit gromt! Både bil og arbeid. Tenker det var slitsomt å ha bilen på tomgang etter motorvasken... Tipp topp tommel opp

  • DCN Poeng 1

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]
 
2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

Kjempeflott arbeid. Kjipt med kameraet, men kjenner meg igjen der hehe. Ser ut til at resultater ble kanonblankt. :)

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott arbeid på kjempestilig bil:-) Du får be 1D eier vise deg med AF punkt og slikt neste gang du låner det. Har aldri hatt fingra borti en. Kun 7D-en min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reidar

Flott resultat på en lekker råtass.

Ikke at jeg skal utgi meg for å være proff på foto, men det grunnleggende er å lære seg hva iso, blender og lukker er og hvordan det henger sammen. Fokusere kan man i værste fall gjøre manuelt.

På 1D markIII kan du nok kjøre iso til både 3200 og 4000 uten at det blir skjemmende bilder av det.

På min Sony A7II får jeg meget brukbare bilder selv på iso 8000 :) 

Daglig leder

Automotive Detailing AS

Håndverksvegen 15

3917 Porsgrunn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DavidRS
Knall utført som forventet.

 

Takk skal du ha! [emoji4]

Enkelt og greit gromt! Både bil og arbeid. Tenker det var slitsomt å ha bilen på tomgang etter motorvasken... Tipp topp tommel opp

Takk! Ja, det var skikkelig trist! Kjenner eier godt, så fikk en bra prøvetur også! Knallgrom bil, og sinnsyk lyd når eksosspjeldene åpner. [emoji7]

Rå jobb og rå bil!

Takk! [emoji4]

Kjempeflott arbeid. Kjipt med kameraet, men kjenner meg igjen der hehe. Ser ut til at resultater ble kanonblankt. [emoji4]

Takker! [emoji4]

Knall arbeid [emoji4]

Jeg pleier å gremmes av de fleste annonsene til AutoXO, da de ofte er i forferdelig lakk tilstand :lol:.

Bilene til AutoXO blir først klargjort når salgsavtale er gjort, slik jeg har forstått det! Takk! [emoji4]

Nydelig jobb, og bil :lol:

Takker! [emoji4]

Flott arbeid på kjempestilig bil:-) Du får be 1D eier vise deg med AF punkt og slikt neste gang du låner det. Har aldri hatt fingra borti en. Kun 7D-en min.

Takk! Har det her fortsatt, så har vurdert å leke litt med det, slik at jeg skjønner det neste gang! [emoji4]

Flott resultat på en lekker råtass.

Ikke at jeg skal utgi meg for å være proff på foto, men det grunnleggende er å lære seg hva iso, blender og lukker er og hvordan det henger sammen. Fokusere kan man i værste fall gjøre manuelt.

På 1D markIII kan du nok kjøre iso til både 3200 og 4000 uten at det blir skjemmende bilder av det.

På min Sony A7II får jeg meget brukbare bilder selv på iso 8000 [emoji4] 

Takk for det, Reidar! [emoji4]

Har drevet en del med foto før, men det er 10 år siden, så prøvde mest mulig auto denne gangen, men blir kanskje RAW og mer manuelle innstillinger neste gang! [emoji4]

Super jobb på en nydelig bil [emoji4] Tenker meg eier ble like fornøyd nå som på de tidligere du har tatt  for han [emoji6] 

Takk, Dennis! Ja, er ikke akkurat første! [emoji6] Tror det er bil 6 eller 7 for han! [emoji14]

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også reagert hvordan bilene hos AutoXO har sett ut i salgannonsene. Det forklarer jo litt at de klargjøres etter salgsavtale. Burde likevel kanskje hatt litt mer fokus på hvordan bilene ser ut når bildene tas, da med tanke på at AutoXO skal fremstå som såpass eksklusiv som de gjør. 

 

Edit: Glemte å si at det ble lekkert. Flott jobb. :-)

Endret av Jonlo
  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

å se FLEX'en med forlenger og spot pad varmer et raoray hjerte :) Kjempejobb utført!

14 timer siden, overlay skrev:

Knall arbeid :)

Jeg pleier å gremmes av de fleste annonsene til AutoXO, da de ofte er i forferdelig lakk tilstand :lol:.

 

Disse er jo ikke inntr i å ha det til å se bra ut. De hadde vel en del bil inne på teppene på OMS i fjor å jeg har sett traktorer med renere hjul for å si det slik...

  • DCN Poeng 4

E30 Turbo 

E34 Bi turbo bruksbil

BMW 2002 Turbo under restaurering

 

http://facebook.com/GusdalsCarCare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DavidRS
Rålekkert, ble strøkent dette! [emoji3] 

Takker! [emoji4]

Har også reagert hvordan bilene hos AutoXO har sett ut i salgannonsene. Det forklarer jo litt at de klargjøres etter salgsavtale. Burde likevel kanskje hatt litt mer fokus på hvordan bilene ser ut når bildene tas, da med tanke på at AutoXO skal fremstå som såpass eksklusiv som de gjør. 

 

Edit: Glemte å si at det ble lekkert. Flott jobb. :-)

Takk! [emoji6]

å se FLEX'en med forlenger og spot pad varmer et raoray hjerte [emoji4] Kjempejobb utført!

 

Disse er jo ikke inntr i å ha det til å se bra ut. De hadde vel en del bil inne på teppene på OMS i fjor å jeg har sett traktorer med renere hjul for å si det slik...

Takk for det! Flex er digg! [emoji2]

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW! Fantastisk arbeid på en fantastisk bil! :D
En av mine drømmebiler. Rålekkert design og helt korrekt ferrarifarge!

Endret av Mantis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DavidRS
22.4.2016 - 20.18, maitruckz skrev:

Satan for en bil! Nå ble den blank i tillegg :D

 

Takk  for det! :) 

 

22.4.2016 - 20.40, Robin S skrev:

Nydelig! :thumbs: Timene flyr når man holder på med disse her ja. 

 

Takk skal du ha! :) Tida går altfor fort! ;) 

 

 

23 timer siden, Freakshow skrev:

Fantastisk S&S! :thumbs:

herregud der har du drømmebil ja! :D og fantastisk god jobb du gjorde ^^
må si jeg fikk hakeslepp når jeg så de hadde borra i bakfangeren! skulle vært skutt og hengt! :mad:

 

Takk så mye! :) 

16 timer siden, Mantis skrev:

WOW! Fantastisk arbeid på en fantastisk bil! :D
En av mine drømmebiler. Rålekkert design og helt korrekt ferrarifarge!

 

Takk for det! :D 

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...