Gå til innhold

Mulig og reparere dette med våtsliping?


Skulebollen

Recommended Posts

Skulebollen

Hei, var så uforsiktig og dum idag at jeg klarte gå flerre av en bit lakk når jeg polerte, hadde lite fart og ingen press, så syntes det var rart det skulle bli skade.. Mulig der har vert noe fra før. Ser vertfall ikke noe bra ut nå :(

Flekken er ca. 1*2 cm. Er dette noe man kan legge lakk i, våtslipe og rubbe oppigjen?

IMG_20160419_210009.jpg

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vel med fordel lakkere opp flekken med boks, istedet for og " male " lakken på. bare husk og maskere nøye og ha " graderte " skjøter rundt flekken, kan løses med og " brette " tape'n om jeg ikke forklarer alt for dårlig nå...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erikstein

Jeg hadde heller betalt noen som faktisk kan dette til å gjøre jobben :)

 

Er du ikke lakkerer eller har utstyr, hadde jeg heller betalt for at dette skulle blitt så bra som mulig.

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulebollen

Prøvde og få lagt inn ett bilde, men er desverre tatt med elendig mobiltlf. Skal prøve og få ordnet bedre bilder imorgen :)

Bilen har vert oppigjenlakkert, så lurer på om det kanskje er noe slurv der som gjor til at det slapp en flekk.. Siden det ikke er noen spor etter varmgang rundt området. Men jeg er helt nedpå grunningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lov og spørre om hvilken bil og hvilket prisnivå vi snakker her ?
om det ikke er en " billig bil " så vil det vel være best og la noen som kan det slik som det nevnes lenger opp.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulebollen

Stusser ikke på og sette vekk jobben :) Lurer bare på om jeg må sette dette til en som driver med micropaint? Eller om en detailer her på forumet kan pensle i/lakke og våtslipe det pent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt etter hvem og hva den aktuelle detaileren har av erfaring på området vil jeg tro, men noen her inne vil vel kunne svare på om de ønsker og ta på seg jobben. men noen som driver med micropaint fikser det no garantert lett :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulebollen

Her er noen bilder til, er ikke store skaden.. Micropaint skulle ha 3-4000 for og rette opp i dette... Syntes det var dyrt nok for en såå liten flekk. Så er det noen detailere som tror dere klarer og redde dette :) ?

IMG_20160420_172951.jpg

IMG_20160420_173035.jpg

IMG_20160420_173048.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnarmikal

Tror den de bli vanskelig å fikse uten airbrushe, å våtslipe. Hadde nok bare levert inn å fått det fiksa. Men ser rart ut at den har mistet lakk slik, tørr pad?

Cosmic Accredited Detailer

C.Quartz Finest Authorized Installer

Hjemmeside htttp://www.pettersenautospa.com 

Bilpleie logg: http://www.detailersclub.no/forum/topic/22308-gunnarsmikals-bilpleie-logg/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker
57 minutter siden, todleif skrev:

Eg synes at det var billigt. Trur ikkje det er folk her inne som gjere dette billigere, men ein får sjå! 


Veldig billig er det vel ikke..
Til den prisen har jeg fått lakkert en både panser og begge framskjermene.. eller 4 stykk felger.. 
Men det skal jo sies at med papir på jobben så er jo prisene her til lands helt usaklige å går kun på å presse forsikringselskaper.. 

Endret av Concker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulebollen

Mulig padden var litt tørr ja ? Men hadde veldig lite press og lite omdreininger så ble veldig overrasket selv over at lakken faktisk flerret helt av, skulle det ikke ha blitt "brennmerke"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...