Gå til innhold

SONAX Xtreme Creme Wax 1


Petter

Recommended Posts

Petter

Da skulle det gi seg til slik av etter en liten samtale med en kolega, endte jeg opp med en SONAX Xtreme Creme Wax 1.

Senere på dagen ble det snakk om meg og min bilpleie, og et lite veddemål ble satt igang. al jeg ikke rakk ett lag voks på 10 minutters pausa vår.

Passaten til den ene svensken på jobben ble puttet inn i vaskemaskinen, ok kom "renere" ut igen... Tørket i sola og satt i skyggen.

Hoppet da på bilen, ett lag på, og av. 6 min. tenkte søren heller, andre lag på- og av igjen. 11 min. Haha sa jeg da..

I voksen fulgte det med en appicator, noe ala German appicator, som var genial å påføre med! Til å fjerne- billig MF fra Rema 1000...

Konklusjonen var at dette var en voks jeg likte!!!!!!

Blir spennende å se hvor lenge den varer, la den på om torsdagen.......

SONAX Xtreme Creme Wax 1

FOR NY ELLER NYPOLERT LAKK.

Ny, revolusjonerende cremevoks basert på banebrytende nanoteknologi. For strålende glans og maksimal lakkforsegling. En enestående voks med ekstremt god langtidsbeskyttelse. Ekstra forsterket UV-beskytelse som motvirker bleking av lakkpigmentet. Gir ingen hvite flekker på ulakkerte plastdeler. Ekstremt lettpolert. De svært fintfordelte vokspartiklene arbeider seg meget lett og raskt inn i de fine lakkporene, trenger dypt ned i ujevnhetene i overflaten og gir strålende glans og beskyttelse. Inneholder en svært høy andel ekte carnauba-voks. Inneholder ingen slipemidler.

Bevisene:

Bilde044.jpg

th_Video022.jpg

Endret av Petter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...