Gå til innhold
Dennis

Tilbakemeldingstråd Car-spa.no

Recommended Posts

Dennis    534
Dennis

Hvis du har en tilbakemelding til gjeldende firma, eller annen informasjon om firmaet du etter en objektiv vurdering ønsker å dele med andre forumbrukere så legges denne type innlegg i denne tråden.

Kjøreregler kan best oppsummeres ved dette sitatet fra Torby

Ber samtidig om at personer som har uoppgjorte handler / utestående ordre osv først og fremst tar dette direkte med det aktuelle firmaet, og at tilbakemeldinger til / rundt firmaer og samarbeidspartnere holdes på et konstruktivt og saklig nivå. Ingen er tjent med skitkasting på forumet. Samtidig skal det være takhøyde for både positive og negative erfaringer, men admins / moderatorer vil fjerne innlegg eller tråder som utarter seg i feil retning.

Tenk to ganger, pust gjennom nesa, og skru av caps lock.

Lykke til :)

• DCN Poeng 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Grefstad    42
Grefstad

Morro med nye avtaler, virket kanskje litt dyrere her, hvertfall på noen ting, men spennende! :) 

Endret av Grefstad

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gunnarmikal    875
Gunnarmikal
22 timer siden, Grefstad skrev:

Morro med nye avtaler, virket kanskje litt dyrere her, hvertfall på noen ting, men spennende! :) 

Vil påstå det motsatte, ta feks 10l nano magic såpe, som er prikk lik effekt som Bath+ bare enda mer glid å skum til ca 900kr eller feks God bøttsåpe 10l til 499kr minus 10%.. Tja.. De er faktisk rimelig å meget bra produkter å service.

Endret av Gunnarmikal

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Grefstad    42
Grefstad

Som sagt så bare på noen utvalgte ting :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
e30 tic    594
e30 tic

sammenlign feks felgenblitz 10l felgrens med den elskede P21 prismessig. Koch er jo enorme på kjemi og selger mest i større kvanta

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Freakshow    721
Freakshow
15.4.2016 - 11.31, e30 tic skrev:

sammenlign feks felgenblitz 10l felgrens med den elskede P21 prismessig. Koch er jo enorme på kjemi og selger mest i større kvanta

er de dunkene 10l? isåfall er det jo halv pris av p21s :)
hvordan er den felgrens extrem? ser den kan vannes ut :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
e30 tic    594
e30 tic
59 minutter siden, Freakshow skrev:

Tar meg friheten til å svare, Felgenblitz kommer i 11kg plast dunker ja. er på min 2 dunk nå. Brukes på lakk også, så slipper man "dyr" Iron X eller Korrosol i tillegg

http://car-spa.no/1/felgrens-gele-piggdekk-st%C3%B8v-ironx-korosol

Dan får svare ang Extrem, den er jo syrebasert så det må jo uansett brukes med omhu!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Freakshow    721
Freakshow

Tar meg friheten til å svare, Felgenblitz kommer i 11kg plast dunker ja. er på min 2 dunk nå. Brukes på lakk også, så slipper man "dyr" Iron X eller Korrosol i tillegg

http://car-spa.no/1/felgrens-gele-piggdekk-st%C3%B8v-ironx-korosol

Dan får svare ang Extrem, den er jo syrebasert så det må jo uansett brukes med omhu!

Såpass ja! Den kan brukes på bil også!

Vil denne måle seg opp med ironx og Korrosol altså? :o

Vil ikke denne sverte voks ganske kraftig da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Car Spa    546
Car Spa
1 time siden, Freakshow skrev:

Såpass ja! Den kan brukes på bil også!

Vil denne måle seg opp med ironx og Korrosol altså? :o

Vil ikke denne sverte voks ganske kraftig da?

2 timer siden, Freakshow skrev:

Hei! 

Felgrens extrem er sterk syrebasert felgrens som må brukes med omhu som e30 tic sier. Den blandes ut med vann for ønsket styrke og bruksområde. Vasker man mye dyre biler er ikke dette produktet å foretrekke, men dersom man skal vaske felger til varebiler eller felger til rimelige biler funker det topp! Lite som løsner bremsestøv like effektivt som syre. Vi bruker dette produktet og denne: http://car-spa.no/1/syretilfelger-felgsyre-felgrens til fjerning av betongsøl på biler som hender titt og ofte. 

Når det gjelder Felgenblitz syrefri gele kan denne trygt brukes på karosseriet, den fungerer tilsvarende Iron-x og korrosol men er noe tykkere i konsistens. Vi har også denne i 750ml størrelse dersom man vil prøve den ut før man kjøper 10 L. Se her: http://car-spa.no/1/felgrensgele

Mvh

Dan Riebe / Markedssjef
[email protected] / +47 928 432 28 / 22 22 13 11

CAR SPA AS
Konows Gate 67b 0196 Oslo
http://www.car-spa.no

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Freakshow    721
Freakshow
25 minutter siden, KochChemieNorge skrev:

Hei! 

Felgrens extrem er sterk syrebasert felgrens som må brukes med omhu som e30 tic sier. Den blandes ut med vann for ønsket styrke og bruksområde. Vasker man mye dyre biler er ikke dette produktet å foretrekke, men dersom man skal vaske felger til varebiler eller felger til rimelige biler funker det topp! Lite som løsner bremsestøv like effektivt som syre. Vi bruker dette produktet og denne: http://car-spa.no/1/syretilfelger-felgsyre-felgrens til fjerning av betongsøl på biler som hender titt og ofte. 

Når det gjelder Felgenblitz syrefri gele kan denne trygt brukes på karosseriet, den fungerer tilsvarende Iron-x og korrosol men er noe tykkere i konsistens. Vi har også denne i 750ml størrelse dersom man vil prøve den ut før man kjøper 10 L. Se her: http://car-spa.no/1/felgrensgele

Mvh

Dan Riebe / Markedssjef
[email protected] / +47 928 432 28 / 22 22 13 11

CAR SPA AS
Konows Gate 67b 0196 Oslo
http://www.car-spa.no

Interessant!
trur jeg må bestille meg en sånn liten flaske for å teste! ^^
mye av produktene deres er lagt høyt på ønskelista mi nå! :D
så fort jeg begynner å renne ut for produkter så blir det bestilt inn av dere! :D

tusen takk for Gode utfylte svar hvertfall! ^^

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Larsenius    82
Larsenius

Super service og raske svar på produktspørsmål selv sent på kvelden! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
overlay    320
overlay

Veldig rask leveranse, godt pakket og med ekstra godbiter. Absolutt en butikk jeg vil handle mer i! :)

Anbefaler på det varmeste :D

Endret av overlay
  • DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ErlendH    2
ErlendH

Dro på tur fra Skien til Oslo i forrige uke, og da måtte jeg så klart innom Car-Spa! Som nevnt tidligere i tråd var det god service og få, og gode priser. Gleder meg til å få testa produktene! Ble litt mer enn det som er avbildet under, blant annet en kanne med Felgenblitz. Blir nok så absolutt ikke siste turen innom, anbefales!:)

CPiyPGp.jpg

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ferkings    3
Ferkings

Skryt for meget rask forsendelse av varene. Bestilte 10 stk http://car-spa.no/1/ultra-sonic-green-microfiber. Disse kjennes fantastiske ut ved første "touch", gleder meg til å teste ved neste polering/voksing. Fikk også med vareprøver av Felgenblitz og Green Star :thumbs: 

Utførte ninjatest av begge og disse kan fort bli en fast følgesvenn. Videre testing utover tid vil vise. 

Her er bilde etter ca 2 min med Felgenblitz:

image.jpeg

:thumbs: til Car-Spa

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
A. Gaastjønn    760
A. Gaastjønn

Har handla med Car-Spa ved to anledninger. Ei bestilling på nett og ei seinast i går, i Oslo. Kjempe service. Har handla Rupes LHR15 Mark 2, 3 ulike polisher, felgenblitz, pads og plast star silikonfri. 

Svarer raskt på meldinger via facebook og er veldig behjelpelige. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Knutmyr    348
Knutmyr

Tok ikke stort mer enn en time fra bestilling var lagt og til jeg fikk melding fra posten at pakke var på vei 🏻

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tocasp    26
Tocasp

Bra respons på chatten deres! Fikk rask svar på spørsmål om produktene deres.

greit å vite om det dere selger kommer i 0,5 L, 0,75L, 1L eller 10 liter før en bestiller. Er dette noe dere kunne lagt inn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
dj john    163
dj john

Bestemte oss for en tur til carspa i Oslo for muligens kjøpe inn noen produkter siden jeg har hørt mye positivt om både produktene og folka på carspa..det stemte mere en riktig!Vi ble godt tatt imot i et lekkert lokale med mange fete,strøkene biler.Etter jeg gikk av hengslene der inne på produkt kjøp ble jeg spurt om jeg ville se på noen av jobbene de holdt på med,noe som virkelig var bra..detailersclub verdig og mer enn så :-).Alt i alt gleder jeg meg til å prøve produktene jeg har kjøpt og ikke minst rimelig pris på produkter kommer jeg garantert til å ta turen igjen uten madammen ;-).Anbefaler alle om å ta seg en tur for å fylle på litt xtra.Tusen takk for en hyggelig prat og handel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
dj john    163
dj john
1 time siden, dj john skrev:

uploadfromtaptalk1468334560291.jpg

Endret av dj john

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magnera    1 002
Magnera

Hentet en god pakke på posten igår og folkene på Car Spa slengte med litt ekstra vareprøver på min første ordre! :D

Bursdagen startet visst en dag tidligere i år :D

28004371010_3fbde5802f_b.jpg

• DCN Poeng 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig