Gå til innhold

Photobucket og foruminnlegg


pejourdan

Recommended Posts

pejourdan

Vet ikke om dette gjelder alle, men når man legger inn linker fra Photobucket så vises kun [option] og deretter en link og ikke selve bildet.

Dette forekommer først og fremst når man velger IMG codes ved kopiering fra PB.

Ved å velge Direct i PB ved kopiering så vil bildet dukke opp riktig i foruminnlegget i tillegg til at man ser selve bildet før man poster.

It´s all about the details!

Bilpleielogg
Jourdan´s Automobile Spa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Er helst direktelink man skal bruke. Så blir det gjort om til bilde automatisk når man kopierer inn linken og man får valg om man ønsker å gjøre det til link igjen hvis man heller ønsker det.

 

Men skal få ordet slik at IMG tag fungerer igjen siden mange er vant med å bruke det. 

 

  • DCN Poeng 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Skal få laget en guide på det, men går alltid i glemmeboka :P

 

Er uansett en bug med IMG tag ser jeg nå, blir fikset i 4.1.10 som jeg regner med kommer i løpet av uka

https://invisionpower.com/release-notes/

 

Sitat
  • Several issues with BBCode, especially IMG tags inside of URL tags and lists.

 

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Håkon
3 timer siden, Dennis skrev:

Er helst direktelink man skal bruke. Så blir det gjort om til bilde automatisk når man kopierer inn linken og man får valg om man ønsker å gjøre det til link igjen hvis man heller ønsker det.

 

Men skal få ordet slik at IMG tag fungerer igjen siden mange er vant med å bruke det. 

 

Når jeg limer inn direktelink, så kommer det ikke opp noen bilde automatisk. Men kan evt endre til Img link når bug'n blir fiksa :-)

'18 Mitsubishi Outlander Phev

'17 Toyota Hilux dCab (firmabil)
'10 Ford Focus "wrc" 2.9L Evo, rallycross

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pejourdan
1 minutt siden, -Håkon skrev:

Når jeg limer inn direktelink, så kommer det ikke opp noen bilde automatisk. Men kan evt endre til Img link når bug'n blir fiksa :-)

 

 Om du trykker linjeskift etter linken så bør bildet dukke opp :)

Endret av pejourdan

It´s all about the details!

Bilpleielogg
Jourdan´s Automobile Spa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Når du limer inn en direkte bildelink skal du bare kunne trykke enter så kommer den opp automatisk. Men har opplevd noen ganger at hvis filnavnet inneholder mellomrom feks fungerer det ikke alltid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Håkon
1 minutt siden, Dennis skrev:

Når du limer inn en direkte bildelink skal du bare kunne trykke enter så kommer den opp automatisk. Men har opplevd noen ganger at hvis filnavnet inneholder mellomrom feks fungerer det ikke alltid. 

Skjedde null niks nada hos meg når jeg prøvde det. :-)

'18 Mitsubishi Outlander Phev

'17 Toyota Hilux dCab (firmabil)
'10 Ford Focus "wrc" 2.9L Evo, rallycross

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Kan også bruke sett inn bilde fra url på legg til andre filer for å sette inn enkelt bilder. Man skal også kunne poste en lang liste med bile URL'er og så skal alle bli gjort om til bilder.

 

Capture.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Skriver man img tag med små bokstaver og ikke store fungerer det. Så er en feil bare når man har IMG med store bokstaver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer
10 hours ago, Dennis said:

Når du limer inn en direkte bildelink skal du bare kunne trykke enter så kommer den opp automatisk. Men har opplevd noen ganger at hvis filnavnet inneholder mellomrom feks fungerer det ikke alltid. 

 

Hvis dette er tilfelle kan man manuelt endre mellomrommet til %20 i adressen, så skal det funke likevel. Men tungviiiiiiiiiiiiiiiiiiiint dølux maximaxi.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker

Stor tommel opp for meg at man kan bruke img tag igjen! :D
Har jo med vane og gjøre, men når man bestandig har brukt det på x antall forum blir det fort irriterende og gjøre noe annet.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...