Gå til innhold

Oppbevaring av felger


NeDD

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Om noen finner noen fine bag'er (IKKE IKEA!!) til stoore hjul; si fra :)

Ingen av dekksjappene jeg har hørt med har bag'er som er store nok til å romme 275/55-18 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen finner noen fine bag'er (IKKE IKEA!!) til stoore hjul; si fra :)

Ingen av dekksjappene jeg har hørt med har bag'er som er store nok til å romme 275/55-18 :(

Trur du skulle fått de inn i dekkmann sine. Har 265/30/19 i de og da er det slakke. Men vil bli tait...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur du skulle fått de inn i dekkmann sine. Har 265/30/19 i de og da er det slakke. Men vil bli tait...

Hm.. kanskje sjekke det. Måtte regne ut diameter på dine kontra mine, og det er ikke sååå stor forskjell.. din er ifølge mine beregninger på 562mm, mens min er på 608.. og så er det jo bare 10mm forskjell på bredde. Hva tror du, går det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter jobben din? Skal til Bergen på fredag..

Auto23 i Fyllingsdalen like utenfor Bergen sentrum. Mener å huske at vi tar kr 290,- pr sett, men kan sjekke dette i morgen tidlig.

Er brodert på "Venstre foran", "Høyre bak" osv på posene. Pluss firmalogo såklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
NeDD
Torshov har ihvertfall...

Disse er vell ikke hele? Slik at felgen er "ubeskyttet" når du har pakket dem inn.

Har fortsatt ikke funnet noen hele poser/bagger som er brukende.

Går ikke for Ikea sine nei, og ønsker ikke en svææær Mercedes-Benz logo da ingen av bilene er en Mercedes. :)

Ueland Bilpleie & Detailing
v/ Kenneth Ueland - Mob. 93096714.

Mine jobber

Detailer-garasjen

Vår Facebook side
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. kanskje sjekke det. Måtte regne ut diameter på dine kontra mine, og det er ikke sååå stor forskjell.. din er ifølge mine beregninger på 562mm, mens min er på 608.. og så er det jo bare 10mm forskjell på bredde. Hva tror du, går det?

Har ca 5cm klaring. Men er usikker på regnestykket ditt. tok du med dekktykkelsen på begge sider..? (oppe og nede)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...