Gå til innhold

HJELP jeg trenger en liten backingplate innen fredag!


100%

Recommended Posts

Kan noen hjelpe meg? Jeg har en bil som skal poleres på fredag...kunden har bestilt time, alt er tilrettelagt men så husker jeg plutselig at min minste backing plate er delt i to (scholl's minste). Dette er litt krise for jeg vet jeg trenger den. Jeg tør ikke håpe på at jeg rekker å få en bak plate levert til fredag fra Scandic Shine.

Hva kan jeg gøre...noen som vet om steder de selger dette på strekkningen Oslo-Drammen-Notodden? Noen som har en de kan selge meg, trenger ikke å være fancy eller ny...

Håper noen har ett tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen hjelpe meg? Jeg har en bil som skal poleres på fredag...kunden har bestilt time, alt er tilrettelagt men så husker jeg plutselig at min minste backing plate er delt i to (scholl's minste). Dette er litt krise for jeg vet jeg trenger den. Jeg tør ikke håpe på at jeg rekker å få en bak plate levert til fredag fra Scandic Shine.

Hva kan jeg gøre...noen som vet om steder de selger dette på strekkningen Oslo-Drammen-Notodden? Noen som har en de kan selge meg, trenger ikke å være fancy eller ny...

Håper noen har ett tips.

hvor bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en bedriftsadresse går det på 1 dag :D

Ok, da skal jeg bestille i morgen når jeg kommer hjem fra jobb (mistet bankkort i dag eller i går og samboeren har det annet kort og er på jobb 36 timer <_< ). Dvs. hvis jeg sender bestilling i morgen kveld at det kommer på fredag til en bedrift på Kongsberg? Lovet deg også en mail når jeg skulle bestille ny bak plate fordi den Scholl jeg kjøpte gikk i stykker etter 1 bil (delte seg i to inne ved selve plastikken).

mvh,

Dennis Møller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en liten ifra SS som du kan låne.. Er på Fornebu hver dag kl 1100

Det hadde vært knall men jeg har ikke mulighet for å være der kl. 11.00...er på jobb frem til 4. Men takk for hjelp uansett...!

Det stemmer :D Kan jo ta bankoverføring, så kan jeg få sendt i morgen.

Bankoverføring...hmmm, jeg trenger jo bankkort og bankID får å komme inn på nettbank tror jeg. Derfor jeg må vente til samboeren er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, kan sende før pengene er inne. Vet jo hvem du er :P

Aahh, så hyggelig. Da løser det seg ;) . Ok, hvis du kan sende en plate som passer til de cyclo puter (den størrelse liksom) som er mer holdbar end den Scholl med 2-3cm skumgummi...den du mener er best! Da skal jeg sette inn penger direkte på kontoen din i morgen etter jobb. Adressen er (Dennis Møller) Kongsberg Autosenter AS, Sandsværveien 116, 3616 Kongsberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Kazzper holder til i Asker også, han har vel 3M sine tror jeg der, alt så har jeg et par små bakplater her om det blir krise :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kazzper holder til i Asker også, han har vel 3M sine tror jeg der, alt så har jeg et par små bakplater her om det blir krise :)

Tom for småplater, får forhåpentligvis inn Metabo 73mm om et par dager..

Takker for hjelpen gutter! Ser ut som Pirex kan få en plate til Königsberg før fredag...hvis ikke tar jeg kontakt. Truhaa hvor er det du holder til? Just in case...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

20 min unna Kongsberg... svipptur det for min del oppom der, kan sikekrt møte deg der oppe om det blir behov for det. :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 min unna Kongsberg... svipptur det for min del oppom der, kan sikekrt møte deg der oppe om det blir behov for det. :)

Gull. Takker så mye!!!! Jeg tar kontakt hvis ikke Pirex klarer det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Snevrer inn søket etter Truls sin identitet*

Da har vi... tja, et navn, og en radius. Dette kan ta tid. (men det er verdt det for å få landets blankeste evo) :D

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...