Gå til innhold

Swissvax+Audi A3 S-line


kickerMB

Recommended Posts

Rundt halv 8 i Hønefoss ja ;)

Hvordan var Dodo å jobbe med i forhold til Swissvax? Sykt blankt resultat iallfall :thumbup:

Endret av dansken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt halv 8 i Hønefoss ja ;)

Hvordan var Dodo å jobbe med i forhold til Swissvax? Sykt blankt resultat iallfall :thumbup:

ok:) sender deg nr mitt på facebook jeg så kan du sende en mld eller noe når dere begynner nærme dere, veien til Fagernes går rett forbi der jeg bor omtrent..

dodo iforhold til swissvax var vel ganske lik, denne dodo`n er og en hard voks , tok en og en flate( en skjerm, så dør osv) og like lett legge på som å ta av som swissvax syntes jeg egentlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Nydelig resultat :thumbup:

Må være brutalt å kjøre rundt med de hjulene der med tanke på komfort :P Har selv 225/35-18 å kjenner hver eneste ujevnhet i veien (som det er mange av i Norge) langt oppover ryggraden, må være enda verre med de dekka :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe tja overaskende bra komfort med tanke på hvor lite gummi det er + godt senka... kjenner jo ganske godt dumper ogs må ting i veien da, satt på her i helga og da er jeg sikker på jeg kjente 3små stein da vi kjørte over:P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
hehe tja overaskende bra komfort med tanke på hvor lite gummi det er + godt senka... kjenner jo ganske godt dumper ogs må ting i veien da, satt på her i helga og da er jeg sikker på jeg kjente 3små stein da vi kjørte over:P hehe

hehe.. tviler ikke på det :D Men bare gøy, man skal kjenne at man kjører bil, og har kontakt med veien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Halla Mongo, du er her også ja;)

Ser jo bra ut dette..

skal du polere den også snart eller?:) Så jo litt swirls på den utifra bildene på facebook;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solberg-

Fytti helv**** så blankt!!! B)

Skal prøve Dodo Juice voksen du brukte jeg og. Gleder meg :)

Hva er dekkdim forresten?

Får je lov til å bruke et av bildene som bakgrunnsbilde på pc`n? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...