Gå til innhold
Scandic Shine AS / Ketil

Kundeutsagn om scandic shine AS

Recommended Posts

Scandic Shine AS / Ketil    257
Scandic Shine AS / Ketil

God kunnskap om produktene og utmerket service er absolutt to stikkord som kan brukes for å beskrive Scandicshine.

Best regards Stein Åtland

Scandicshine.no tok meg i mot med åpne hender for et år siden, og servicen har bare blitt bedre og bedre. Jeg er selv sjef i serviceyrket, og våre ansatte kunne bare drømme om å gi samme service! Dette er virkelig knallbra!

Kenneth Nilsen

Scandicshine.no befinner seg i en ekslusiv klubb, som en av få seriøse butikker dedikert til de av oss som ser på bilpleie som noe mer enn en bøtte med lunket springvann og såpesvamp fra den lokale bensinstasjonen. Et fullspekket varesortiment, fine aktiviteter, gode priser, og ikke minst knallbra service plasserer Scandicshine helt i toppsjiktet av butikker for bilpleie!

Fredrik Risanger Busk

Dette er den bedrift som burde drevet med opplæring innen kundeservice!

Aldri noe problemer hvis jeg lurer på noe, uannsett tid på døgnet.

De tester ut produktene selv, før de kommer i salg, og legger ut info og bilder om hvordan det virker. Og det er en stor fordel,

med tanke på at det er få personer i dette landet som har vet noe om proff bilpleie-produkter!

Jeg har annbefalt Nettbutikken til mange av mine venner, og kommer ikke til å slutte med det

Petter Snopestad

Jeg vil på det sterkeste anbefale Ketil Falstad og Scandicshine AS, nettsiden til Scandicshine AS framstår som veldig informativ og ryddig. Nettbutikken til Scandicshine AS har et enormt utvalg av anerkjente og gode produkter til en veldig konkurransedyktig pris.

Når det gjelder frakt så skjer dette svært raskt med sporingsinformasjon slik at du til enhver tid vet hvor pakken din befinner seg.

Den gode serviceinnstillingen Ketil Falstad har mot meg som kunde vil jeg trekke fram som et stort pluss, svarer på eventuelle spørsmål og veileder så godt det lar seg gjøre.

Det blir garantert flere turer innom nettbutikken til Scandicshine AS… ANBEFALES!

Mvh. Nils-Erik Strand

ScandicShine.no er den beste norske nettbutikk jeg har handlet fra når det kommer til service og kjapp levering. Har jeg spørsmål om ett produkt, tar det ikke lange tiden før en mail tikker inn i epostleseren. I tillegg blir varene sendt samme dag, og jeg har de som regel dagen etter. I tillegg til at hav av produkter, er mannen bak mer enn kompetent nok til å svare på alt av produktspørsmål. Som oftest er det å finne en liten "bonus" i pakkene derifra også. ScandicShine er min faste leverandør av bilpleieprodukter!

MvH

Bo Bjørke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tiger    0
Tiger

Fint at folk legger merke til dette og gir flotte tilbakemeldiner, det er ikke alltid det er tilfelle. Folk har lett for å ta det som en Selvfølge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig