Gå til innhold

Noen erfaring med Forus bilskade i Stavanger?


lidvar

Recommended Posts

Hei,

 

Har en Tesla som fikk omlakkert en støtfanger bak på garanti for 2 år siden, men klarlakken inne i en hjulbue har flasset på et mindre område. Tesla vil bruke Forus bilskade for å fikse dette, er det noen som har erfaring med Forus bilskade?  

 

Jeg har en mindre skrape nederst på fremre støtfanger som jeg vurderer å fikse på egen regning samtidig, og er nysgjerrig på om Forus bilskade leverer god kvalitet. På nettsiden ser det ut som de driver slik spot repair der det lakkes overgang mot annen lakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å være veldig påståelig har jeg hørt litt ymse om dem.  Men Hinna Lakkering 100 meter borti veien for Forus Bilskade er flinke og jeg har brukt dem flere ganger ved småskader. Veldig fornøyd med dem.

Estelle - Sølv '87 Peugeot 309 gti, Blue Velvet - Måneskinnsblå '16 Audi A6 allroad quattro 3.0 tdiSugarbabe - Teak brown '13 Audi A5 SB 1.8 TFSI, Bleieraceren - Hvit perlemor '10 Peugeot 5008 1.6 tdi  Snødronninga - Ibishvit '08 Audi A4 2.0 tdi, Den Røde Fare - Brilliant rød '04 Audi A3 1.6, Veltepetter - Grønn Metallic '98 MB A Klasse 1.8,

Trillebåra -Blå metallic '95 Peugeot 306 Gocarten 88 (2stk) Rød Peugeot 205 XS Raggarvogna 72 Grønn metallic Volvo 164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, sidan dette er garantiarbeid kan eg ikkje velge verksted sjølv. Men må vurdere om eg skal droppe den andre ripen som eg tenkte å ta på egenkost når bilen likevel var inne på verkstedet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...