Gå til innhold

Må Kjøpe Meg Noe Nytt. Prioritere Hva?


Larsen-Racing

Recommended Posts

Larsen-Racing

Føler for å sputte inn litt penger i flere produkt. Men jeg har det dillemmaet om jeg skal kjøpe DA maskin eller flere produkt.

Har kjikka en del på Autogeek og funnet mye stasj.

Valget står mellom:

-Div produkter og en del mikrofiber kluter og mitter eller Meguiars DA maskin.

Men hvordan er det å kjøpe en maskin fra statene? Må ha sånn reiseadapter når jeg skal bruke den da?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsen-Racing

Så det lønner seg ikke å kjøpe fra USA da. Er det noen som selger Meguiar's G220EU maskinen i Norge? Eller Ulimate Detailing Machene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser i et annet innlegg at du ikke har så mye produkter.

Hvis jeg var deg, ville jeg kjøpt inn litt mer produkter (og MYE mer microfiber), og så vente til autogeek får inn UDM 220V mot sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsen-Racing

Har mye produkter synest jeg da men! Tar hvertfall plass. Men nå gjør vel stort sett noe av det fra AutoGlym og Meg's stort sett samme jobben.

UDM 220V KOMMER eller er det bare kanskje? Kjøpa i lag eg og du då:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mye produkter synest jeg da men! Tar hvertfall plass. Men nå gjør vel stort sett noe av det fra AutoGlym og Meg's stort sett samme jobben.

UDM 220V KOMMER eller er det bare kanskje? Kjøpa i lag eg og du då:D

Såvidt jeg vet, KOMMER den. :)

Jeg har planer om å kjøpe, så hvis det passer for begge når den kommer, kan vi godt bestille sammen.

Det jeg tenkte på anngående produkter, var litt mer forskjellige merker, og de morsomme produktene for spesielt interesserte.

Feks Wolfgang black diamond tire gel. Swisswax autobahn felgvoks, og diverse hendige børster og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsen-Racing

Tenkte jo å halde meg til Meg's når deg gjaldt produkter, men ser ut som det kan bli vanskelig! hehe

Den Swissvax Autobahn tror jeg ikke jeg gidder å kjøpe, Volvoen er ikke noe show bil lenger og BMW felgene er stygge i lakken... Sånn Tire Gel ser jeg ikke vitsen med, dekket er sort og ferdig med det. Har AutoGlym sin tire dressing, synest ikke det var noe tess...ser bare rart ut.

Har sett på noen Mitter og Cobra mikrofiber, samt grit guard med bøtte og poorboys SS&S shampoo i kveld.... Men fikk ikke til å betale med PayPal. Siden jeg er på jobb og kortet ligger i bilen, gidder jeg ikke å hente det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut truls sitt bilde hvor han bruker black diamond.

IMG_1244-1.jpg

Dette kan ikke sammenlignes med tiredressingen til hverken autoglym eller meguiars.

Denne trekker inn i gummien.

Hvis du holder deg til et merke, går du glipp av veldig mange gode produkter. Meguiars er som regel ikke det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsen-Racing

Faen, jeg og vil ha ill røde Brembo!! hehe

Når jeg får pusset opp Hamann felgene så skal jeg heller prøve noe felg greier...Men det kan da fort endre seg. Må se hvordan Volvoen ser ut etter en omgang med div. etter vinteren. Er over et år siden den fikk seg sisst for å si det sånn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Bare vent Larsen....det kommer til å balle seg på etterhvert...ha ha

Startet med 1 flaske NXT og Microfiber fra Meguiars jeg....det er ett kjøleskap siden....he he

Tok du det bilde med mest rust på skiva da bajas.....ouch...he he (surt vann her ende) lol

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...