Gå til innhold

Nytt utseende på forumet


Dennis

Recommended Posts

  • Admins

Det er nå byttet utseende på forumet til DCN V2.0 som jeg har navngitt det. Håper det faller i smak hos de fleste. Funksjoner er likt og på samme sted som før, kun selve theme/skin som er endret :)
 

Hvis man ønsker å bruke utseende som var før kan man bytte tilbake til det nederst på nettsiden under utseende.

utseende.thumb.PNG.bee791fb5dc61579baf6d

Skulle man oppleve feil eller problemer ta det i tilbakemeldingstråden her:

 

  • DCN Poeng 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende :) Tilvenningssak. Men du bør jo i hvert fall fikse DCN-logoen øverst til venstre så den ikke kappes i topp og bunn. 

Edit: Personlig syns jeg de "gamle" runde profilbildene til venstre for innlegg var finere.

Endret av Michael
  • DCN Poeng 1

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som kjent ikke noen stor fan av å fikse på ting som fungerer, men dette ser å virker lovendes ut. :thumbup:

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Til og med jeg likte denne sminkingen. :)

@Michael: Hysj med seg, vi prøver å få vekk hele strøm-visningen og få tilbake en vanlig "Uleste emner"-visning med skikkelig paginering...

  • DCN Poeng 2

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Så bra det nye utseende ble tatt godt imot :)

Har iallefall lært og la det gamle være tilgjengelig, så de som ønsker kan ha det slik som det har vært. Når det kommer til den strøm-visningen får jeg ikke gjort stort der dessverre med det første.
Mye der er noe man blir vant med, men Invision bør endre litt på oppsettet og legge inn paginering ja. Både jeg og flere andre har meldt inn ønske om det. Så håper det skjer noe der snart.

 

2/6/2016 - 23.13, Michael skrev:

Spennende :) Tilvenningssak. Men du bør jo i hvert fall fikse DCN-logoen øverst til venstre så den ikke kappes i topp og bunn. 

Edit: Personlig syns jeg de "gamle" runde profilbildene til venstre for innlegg var finere.

Det at logen kappes i bunn og topp var et bevist designvalg. Siden logoen ble seende litt rar ut på mørk bakgrunn i bunn pga kontraster.
Får se om jeg endrer litt på det etterhvert :)
 

Det med de runde profilbildene er mulig å bytte enkelt, men syntes det ble litt mye runde bilder og loger rundt om da.
Men hvis det er mange som heller ønsker det kan jeg endre de så de blir runde igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Christer skrev:

@Michael: Hysj med seg, vi prøver å få vekk hele strøm-visningen og få tilbake en vanlig "Uleste emner"-visning med skikkelig paginering...

*håpepå*

Ellers enig med de andre her. 

*201x Tesla Model 3 i reservasjon
*2015 Tesla Model S85D

*2016 Mazda CX-3 150hk 4x4

*2014 BMW i3

*2021 Tesla Model Y LR

Helelektrisk bilpark ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...